Spring naar bijdragen
Noukie

Help teddy knopen!

Recommended Posts

De teddy dwerg van mijn zusje heeft echt enorme klitten op z'n kontje in zijn nek en op z'n wangetje.:erf:

Help me please ik weet niet meer wat ik moet doen.:oh:

Ik zal proberen een foto te maken.:wink2:

Alvast bedankt groetjes Noukie.^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je topic staat verkeerd :P

Maar bij de erge knopen moet je gewoon gaan knippen. Wel voorzichtig, want bij erge klitten kan je maar zo in het vel knippen!

Dus laagje voor laagje kortknippen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Gaat het hier om een Teddy konijn of om een Teddy hamster? Ik gok op een konijn en het beste is dan om hem voorzichtig te knippen en eventueel kort te scheren. Is voor zowel het beestje als jullie zelf veel fijner.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad en voortaan ook niet zo ver laten komen! Een teddy dwerg heeft nou eenmaal veel vachtverzorging nodig. Vraag ook aan je ouders of ze er op willen toezien dat je zusje voortaan beter voor haar konijn zorgt, zij zijn als volwassenen uiteindelijk verantwoordelijk voor alle huisdieren in huis dus ook voor de huisdieren van hun kinderen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heel erg bedankt allemaal ik zal het doorgeven en ik heb per ongeluk de topic verkeerd geplaatst ik ben een newbie dus ik weet nog niet zoveel over BB.:shocked::oh:

het ging trouwens over een :bunny1:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .