Spring naar bijdragen
ilse42

Morgen de grote dag van Junior

Recommended Posts

Leuk stel! Niet te snel weer van het neutrale terrein halen he, en junior zn hok en spulletjes even goed schoonmaken

ze moeten 24 uur blijven ( ze zitten in de badkamer ) en als ze morgen niet tegen elkaar aan liggen moeten ze nog een keer 24 uur daar blijven, hok heb ik verschoont alleen er zit een plank onder waar hij wel zijn geur aan heeft... en de spulletjes moet ik nog even schoonmaken, kan het veel kwaad dat zijn geurtje er nog is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vaak is een ram niet zo moeilijk om zijn huis te delen met een dame :wink2:

Voedsters zijn wat moeilijker

Moooi :)

Dus ik hoef zijn knuffel niet in de was te gooien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hebben nog 0 keer ruzie gehad Tasha heeft niet op Junior gereden Junior alleen even op haar, en ze zijn echt lief voor elkaar toen ik net even keek lag Junior lekker op de grond en tasha stond ernaast.. gaat echt goed! :):love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig maar! Nee hoor, zoals gezegd doen rammetjes niet zo snel moeilijk. Althans, das mij ook maar verteld haha. En mocht er toch nog ruzie komen als ze eenmaal in het gebied van junior komen, gewoon opnieuw beginnen en dan kun je altijd nog zijn knuffels wassen. ik had hier ook niet alles vernieuwd, maar wel de vloer enzo even schoongemaakt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke hihi, Junior en Tasha liggen niet tegen elkaar aan en dat moesten ze vandaag wel doen anders moeten ze nog 24 uur daar blijven.. gister deden ze het wel, maar Carl zei als ze vandaag niet tegen elkaar aan liggen moeten e nog een keer 24 uur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ze moeten tot 2 uur daar nog blijven met zijn 2tjes dan gaan ze naar het hok van Junior als ze tegen elkaar aan liggen, maar moeten ze vandaag de hele dag in het hok? of mogen ze ook lekker in huis lopen en in de ren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

omdat hij 24 uur zei en we moesten het niet anders doen dan hij zei, de badkamer zit aan mijn ouders slaapkamer vast, en er zit speelgoed bij wat geluid maakt en als hun spelen kan je dat horen, maar boven hebben we trouwens ook een badkamer ( beneden en boven ) en de badkamer is nu al heel heel vies, ze moeten ook aan juniors hok wennen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hadden er zeker vertrouwen in en Tasha en Junior eten en drinken en spelen wel samen alleen tasha is nog bang dus die gaat steeds onder een houten bruggetje liggen, en Junior zit dan gewoon bij het hooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het hok van Junior word ook nog groter gemaakt door er nog een klein hok aanvast te koppelen hopelijk hebben we vandaag al 1 heb gister gereageert op een hok bij marktplaats, ben nog steeds de hoogste bieder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Me ouders hebben de konijnen al in huis lopen, ze zijn echt heel erg met zijn 2tjes en lopen elkaar achterna en gaan naast elkaar zitten dus het koppelen is zeker geslaagd! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lillabella ik ken Junior echt heel goed die heeft met heel veel konijnen gezeten toen hij tot hij 8 week was, bij 8 week was hij al helemaal tam. Het zijn allebei echte zachte konijnen, naar mensen en dieren. Zelfs met poezen speelt junior heel lief. En nu ook met Tasha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet boos bedoeld maar ik ken m'n nijnen ook heeeeeel goed en nog altijd kan het omslaan en dat hij met konijnen heeft gezeten zal het niet betekenen dat het met Tasha goed gaat hoor, maar het gaat goed en daar moet je blij om zijn (wat je ook bent).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fijn dat het goed gaat! Wat grappig, je hebt Tasha van Brutus vandaan. Wij hebben Casie daar dinsdag opgehaald.

Veel plezier!

kijk dit staat er hihi

Op 7-8-12 was het de beurt voor Casie, ze mocht verhuizen naar Broekland. Ze krijgt veel ruimte, en een grote rustige kerel, helemaal voor haarzelf, waar ze lekker tegen aan kan liggen. Een fijn gezin, en het is compleet voor Casie, veel geluk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .