Ga naar inhoud

Wil niet eten


konijntje400

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik heb een konijntje van 15 weken en ze wil niet mee eten ik heb haar net een uur geleden schoon voer gegeven maar ze wil niet eten heb net ff met haar gespeelt enzo. nog steeds niet eten moet ik het nog ff aankijken of een afspraak maken bij de dierenarts. Het is echt heel raar ze wil alleen liggen ze wil niks anders:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar moet ik ook aan denken. Als ze diarree heeft dan is het belangrijk dat ze nu onmiddelijk weer veel water, suiker en zout binnen krijgt. Daar helpt hooi niks aan om dat aan te vullen dus alleen hooi is dan niet genoeg.

Heeft ze nog eten in haar buik of voelt haar buik erg leeg aan? Zorg in ieder geval dat ze genoeg vocht binnen krijgt om alles wat eruit gelopen is weer aan te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand tips?????????

Er zitten al 2 uur lang mensen antwoorden te geven zonder reactie van jouw kant. Jij verwacht blijkbaar wel dat we hier massaal antwoorden binnen 2 minuten maar zelf zit je blijkbaar ook niet continu achter de computer.

Dat hoeft ook helemaal niet maar begrijp je nu dat het nogal ongeduldig van je was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een onodige tip, Maar meteen naar de dierenarts :P In de tijd dat je hier een berichtje plaatst had ik allang gebeld. Als jezelf niet weet wat er aan de hand is met je konijn dan weten wij, de mensen op een forum, dat ook niet. DAn is het alleen maar gokken en dat werkt vaak juist helemaal niet. Je raakt alleen maar in paniek. Heb het zelf meegemaakt. :P is je konijn ziek? Gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .