Ga naar inhoud

Paco en Lima naar de dierenarts


Moniek

Aanbevolen berichten

Zoals jullie misschien al wel hebben gelezen, zitten Paco en Lima nu een week samen in de ren. Het gaat eigenlijk heel goed. Vanmorgen ging ik eten geven en de ren schoon maken, zie ik bloeddruppels liggen. En het lijkt echt bloed, geen donker gekleurde urine (na het schoonmaken zie ik nog plekken zitten, dat is met urine niet). Ik zag nergens sporen van een ruzie. Ik heb ze even bekeken zonder ze op te pakken, maar kon niks ontdekken. Toen mijn vriend thuis kwam hebben we ze wel opgepakt (vinden ze echt niet leuk) en aan de onderkant bekeken, maar we zien niks.

Het eerste waar ik aan dacht was baarmoederkanker of blaasontsteking. Maar mij lijkt het met blaasontsteking dat het toch meer op urine lijkt dan bloedvlekken. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Zou het nog iets anders kunnen zijn?

Morgen hebben we om 10 uur een afspraak bij de DA. We nemen ze voor de zekerheid alletwee maar mee, al denk ik dus dat het om Lima gaat.

De DA wist trouwens bij de naam Paco meteen om wie het ging. Toch wel leuk dat ze zich 'maar' een konijntje herinneren.

Duimen jullie mee voor een goede afloop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn net terug van de DA. Hij heeft bij alletwee niks kunnen ontdekken. De blaas voelde bij beide goed aan en de baarmoeder van Lima was ook mooi klein. Verder naar de nagels gekeken, oren, gebit, geslacht en over het hele lijf gevoeld. Niks geks gevonden. Ik heb wel een strip meegekregen voor als ik het nog een keer vind, dan kan ik kijken of het echt bloed is.

Misschien zijn we nu voor niks naar de DA gereden, maar liever een keer te veel dan te weinig. Ik ben ook een beetje een overbezorde konijnenmoeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! 'Gelukkig' zijn we inmiddels vaste klant geworden en is er maar 1 consult gerekend ipv 2 (is daar normaal per huisdier). En Paco heeft uitgebreid gekroeld met de DA. Hij neemt altijd uitgebreid de tijd. We zijn nu ook bijna 45 min binnen geweest. En dat hij niks gevonden heeft stelt me inderdaad wel gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .