Ga naar inhoud

Je Hobby

Chantal van Driel
 Delen

Aanbevolen berichten

Mooi hoor Lianne :yes:

ik speel zelf dwarsfluit. Heb alleen een filmpje van een ensemble tijdens de kerstuitvoering van de muziekschool:

>http://www.youtube.com/watch?v=QZPsV7aTQe8&feature=g-upl

en ik haak de laatste tijd gelukspoppetjes :)

heb helaas niet zo heel vee ltijd meer maar vanavond heb ik eindelijk het konijntje afgemaakt:

270657_10151180959639382_1527033866_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook dwarsfluit gespeeld, toen ik 7 was haha dat was niks xd

En van me 6de tot me 11de heb ik aan toneel en musicals gedaan, en van me 7de tot me 11de zat ik ook op koor en zangles haha. En ik zat altijd op dansles, nu allebei nog een hobby ik ga ook weer aan toneel doen en ook weer op dansen :D

Trouwens Lianne en Wups heel erg mooi!

aangepast door ilse42
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Nienke, ieder zijn ding toch? :P Ik geloof best dat je goed kunt spelen (al heb ik je nog nooit horen spelen) Maar zelfs de klarinet op de begeleidings cd van mijn muziekboek spoel ik door. En ik neem aan dat ze daar wel een redelijk muzikant voor uitgezocht hebben:p Het zal misschien ook uitmaken wat voor muziek ermee gespeeld wordt, maar in mijn muziekboek met Klezmers is het niet echt mijn ding :$ sorry.

Maar Leuk Sef! leuk om je een keer te zien spelen:yes: Ik blijf het leuke muziek vinden. lekker vrolijk. En ik vind het zelf erg leuk om te spelen omdat het redelijk snel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
dat zou voor mij geen moeilijke keus zijn tussen die 2 haha. het geluid van klarinet ligt mij niet echt prettig in het gehoor :whistle2:

Volgend jaar waarschijnlijk dwarsfluit erbij doen. Ik snap ook niet waarom ik klarinet heb gekozen, wel fijn maar wij krijgen altijd de begeleiding bij een orkest af en toe een melodie maar dat is echt niet vaak. Dus nu mn vraagje Is dwarsfluit moeilijk??Kleer rap ritme is moeilijk voor mij.Kzit nu in mn 5de jaar klarinet dus ik heb wel wat ervaring

aangepast door Jolien_1999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgend jaar waarschijnlijk dwarsfluit erbij doen. Ik snap ook niet waarom ik klarinet heb gekozen, wel fijn maar wij krijgen altijd de begeleiding bij een orkest af en toe een melodie maar dat is echt niet vaak. Dus nu mn vraagje Is dwarsfluit moeilijk??Kleer rap ritme is moeilijk voor mij.Kzit nu in mn 5de jaar klarinet dus ik heb wel wat ervaring

Ik vond het zelf wel moeilijk, maar ik was toen nog heel jong en zit me me afwijking schisis waardoor dat instrument heel moeilijk was, maar hoe dat bij anderen zit zonder afwijking geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Nienke, ieder zijn ding toch? :P Ik geloof best dat je goed kunt spelen (al heb ik je nog nooit horen spelen) Maar zelfs de klarinet op de begeleidings cd van mijn muziekboek spoel ik door. En ik neem aan dat ze daar wel een redelijk muzikant voor uitgezocht hebben:p Het zal misschien ook uitmaken wat voor muziek ermee gespeeld wordt, maar in mijn muziekboek met Klezmers is het niet echt mijn ding :$ sorry.

Maar Leuk Sef! leuk om je een keer te zien spelen:yes: Ik blijf het leuke muziek vinden. lekker vrolijk. En ik vind het zelf erg leuk om te spelen omdat het redelijk snel is.

Ja hangt echt af hoe het gespeeld wordt. Ps ooit flight of The bumblebee gespeeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. ik kan niet beoordelen voor jou of je dwarsfluit moeilijk vind natuurlijk. Ik ken ook niet de grepen bij een klarinet, dus weet ook niet of dat overeen komt. Ik weet wel dat kinderen vaak kleine handen hebben om de fluit goed vast te houden. Ik vind het zelf niet moeilijk, maar ja ik heb ook al 15jaar les en moet zeggen dat ik een redelijk goed muzikaal gehoor heb en veel op gehoor zo meespeel. (kan beter op gehoor spelen dan van blad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.. ik kan niet beoordelen voor jou of je dwarsfluit moeilijk vind natuurlijk. Ik ken ook niet de grepen bij een klarinet, dus weet ook niet of dat overeen komt. Ik weet wel dat kinderen vaak kleine handen hebben om de fluit goed vast te houden. Ik vind het zelf niet moeilijk, maar ja ik heb ook al 15jaar les en moet zeggen dat ik een redelijk goed muzikaal gehoor heb en veel op gehoor zo meespeel. (kan beter op gehoor spelen dan van blad)

Ik heb grote handen, ik ben rap weg met noten, ritme gaat telkens ook beter en beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is maar 1 manier om erachter te komen of een instrument lastig is om te leren spelen voor je en dat is door het te doen! Neem een paar (proef)lessen, oefen wat en je merkt het vanzelf. Zo heb ik ook harp leren spelen en het is veel makkelijker dan vrijwel iedereen denkt :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .