Ga naar inhoud

Je Hobby

Chantal van Driel
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Super knap, ze lijken super echt!

Mijn broertje zei: Wat zit je naar baby's te kijken?? Ik zei dat het geen baby's zijn maar poppen, maar dat geloofde hij niet. :he:

Maak je ook echte baby's na?? Lijkt me best leuk om zo pop te hebben van mezelf als baby. :P

Hoe duur zijn zo'n poppen??

Mijn hobby is dansen.

Ik dans bij de dansgarde, wat trouwens iets anders is dan de dansmariekes. Veel mensen denken dat dat hetzelfde is.

Dit is de link naar onze hyve: http://welovedynamite.hyves.nl/

Wilde eerst een foto plaatsen, maar weet niet of dat zomaar kan zonder dat de rest van de groep het weet....

Verder teken ik ook wel eens, maar dat doe ik niet meer zo vaak.

Hier wat tekeningen:

attachment.php?attachmentid=56641&d=1327408836

attachment.php?attachmentid=56640&d=1327408836

attachment.php?attachmentid=56642&d=1327408836

aangepast door NaOomkuuHh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder niet gemeen bedoeld hoor ik vind het echt super knap maar moest er meteen aan denken :he:

Maar je maakt ze lifesize of ook van die hele kleintjes?

En om niet alleen baby poppen te beledingen hier ook mijn hobby:

Ik ben gelegenheidsknutselaar, verjaardagen, bruiloften..... als er een reden is knutsel ik wat leuks in elkaar.

Mijn laatste project is voor mezelf voor aankomende zondag

Aw51-iHCIAIbzle.jpg:large

AzXT9t1CYAEe9eW.jpg

via @knutselservice of de site zijn er meer knutsels te vinden.

PS let niet op mijn enge flits ogen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo die poppen zijn levensecht! Ik wist niet dat zoiets bestond.

Ik vind je jurk en het vestje prachtig Solfide, maar hoezo ga je zo naar een bruiloft? Is dat een bruiloft met een thema?

Ik heb niet echt nog 1 hobby, maar gewoon veel verschillende dingen die ik leuk vind om te doen. (Moes)tuinieren (komt soms ineens erg veel werk bij kijken zoals laatst toen ik veel te veel aardbeien had, moest ik jam maken en heb nu 75 jampotjes staan maar dan ook met mooie etiketjes en geruit stofje over het deksel, die wil ik nog verkopen), tekenen (met pastelkrijt), lezen (verhalen maar ook boeken over dingen die ik interessant vind zoals de natuur/biologie en geschiedenis), wandelen (af en toe geocachen), vrijwilligerswerk bij Loesje (van de posters), en af en toe een los dingetje bijvoorbeeld iets maken op de naaimachine, een meubelstuk opknappen of een tafeltje maken, iets lekkers bakken, zelf boeken binden met mooie kaft, dan maak ik daar ook weer een mooi plaatje bij ter versiering van de pagina's en iets moois om op een stoffen kaft te printen, of zoals ik hier laatst vertelde heb ik een tijdje geleden vachtjes gelooid, het zijn allemaal van die projectjes. Het komt meestal toevallig aan en dan ben ik daar weer even mee bezig.

Geen vaste hobby dus, meer een beetje fröbelen eigenlijk met wat ik op dat moment bedenk, wat toevallig zo loopt. Misschien een beetje lastig uitleggen maar bijvoorbeeld als ik dan allemaal veel verschillende zaden heb van planten uit de tuin dan maak ik daar weer mooie zakjes bij met plaatjes erop van die planten en een lintje erdoor en dan heb ik op die manier weer een projectje.

Oh ja en ook Photoshoppen, als er iets ontworpen moet worden zoals een uitnodiging of zo vragen mensen dat vaak aan mij, vind ik ook leuk. Ben nu advertenties aan het maken maar dat is voor geld, maar het is ook een hobby.

Ook daarin heb ik geen vaste stijl, het is iedere keer weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Lonja, ik ga naar Castle fest, niet zo naar een bruiloft :D

Dit heb ik bijvoorbeeld voor twee verschillende bruiloften gemaakt:

enveloppendoos: https://twitter.com/#!/Knutselservice/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FjAZ3iO7k

wegwijzer: https://twitter.com/#!/Knutselservice/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FKxMCHqeA

een jurkhanger: https://twitter.com/#!/Knutselservice/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2FAvU7xmLJ

Had wel voor de bruiloft een avondtasje en armband/speld zelf gemaakt voor bij mijn outfit (normale jurk :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwww Ik vond het al wat apart hahaha :D

Maar mooie dingen maak je, die kleerhanger is een erg leuk idee!

Ik denk dat ik mezelf ook gelegenheidsknutselaar kan noemen dan, maar zulke mooie kleding kan ik niet maken.

Een project moet bij mij niet te lang duren, dan word ik het beu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwww Ik vond het al wat apart hahaha :D

Maar mooie dingen maak je, die kleerhanger is een erg leuk idee!

Ik denk dat ik mezelf ook gelegenheidsknutselaar kan noemen dan, maar zulke mooie kleding kan ik niet maken.

Een project moet bij mij niet te lang duren, dan word ik het beu.

Ik heb de jurk ook niet zelf gemaakt, dit is een oude trouwjurk, heb er wat groene ikea paneelgordijnen op gezet en het jasje is gemaakt van 1 dubbelgevouwen ikea fleeceplaid en hoef je alleen recht voor te kunnen naaien :P Ik ben vooral van dingen hacken... iets bestaands ombouwen naar wat nieuws. Wat Mijati heeft gemaakt zie je mij niet zo snel doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga naar Castle fest

Nog 1 hier :D

Normaal ben ik bij de standhouders, maar dit jaar ga ik als bezoeker.

Een van mijn outfits van vorig jaar IMG_7104.jpg

Ik maak kleding deels als hobby, maar ben bezig om er mijn beroep van te maken (ook voor gestudeerd), daarnaast maak ik vooral sieraden en accessoires.

De rode outfit heb ik in zijn geheel gemaakt en van mijn vriend het gilet.

Wat ik a.s. zondag aantrek weet ik nog niet, heb geen tijd gehad om een nieuwe outfit te maken omdat ik met een bruidsjurk bezig ben. Mijn vriend trekt weer hetzelfde aan omdat hij dol is op dat gilet (hij kreeg veel complimenten en hij houdt daar stiekem wel van).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .