Spring naar bijdragen
Haasje4

Grote plastic bak voor binnenverblijf

Recommended Posts

Onze twee konijntjes zitten bij ons binnen Foto-MN78VGNL-D.jpg

Foto-MDBEQZIX-D.jpg

Nu hebben we op onze laminaatvloer eerst een groot stuk stucloper liggen, met daarbovenop een groot stuk tapijt.

Aangezien we een nieuwe vloer gaan leggen, willen we deze goed beschermen en zoeken we eigenlijk een hele grote

1 meter bij 2 meter, kunststof ondiepe bak.

Wie heeft er een idee?!?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, voor wat jij bedoelt kan ik niks bedenken. Ik heb zelf een stuk vinyl over mijn laminaat liggen. Kan op maat, is te dweilen en valt amper op omdat het ook in houtkleur is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ligt het vinyl net met het einde buiten de ren. Aan de muurkant ligt het strak tegen de muur. Gister stond er een stukje omhoog, daar begon mijn voedster meteen aan te knagen. Normaal, als het plat ligt, komt het niet bij ze op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een leuke plek inderdaad! Maar oef een bak op die maat? Als het knagers zijn kan ik je inderdaad uit ervaring vinyl afraden *kijkt naar de gaten in de vloer waar nu strategisch planten op staan van het vorige konijn...*. Hmz.. wat als je plexiglas van die maat neerlegt ofzo? Zou dat werken of is dat heel duur? Of iets van pvc ofzo? Eventueel als rand hardhoutenplanken met antiknaagstrips er omheen (van die goedkope hoekprofieltjes van de bouwmarkt).

Even gegoogled, deze webwinkel is wat traag, maar het lijkt erop dat je platen betonplex, plexiglas, pvc enzovoorts gewoon online kan bestellen op iedere gewenste maat. Misschien makkelijker te vinden dan een bak op die maat:

http://www.klushandel.nl/index.php?cPath=3_6590

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een stukje van de oude vloer over de nieuwe leggen?

Of ze heel zindelijk maken en hooi bijvoorbeeld ook in het toilet aanbieden, zodat als er wat geknoeid wordt dit in het toilet valt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hhhmmm, tis erg lastig. Plexiglas is heeeeeel duur..... geen optie dus.

Denk idd een stuk oud vloer over de nieuwe heen. En dan hardhouten randen tegen de muur, om de muur te beschermen.

Bedankt allemaal voor het meedenken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een lekbak voor de wasmachine? Maar dan heb je er 2 nodig. Ik denk dat een bak 1 bij 2 lastig te scoren is, succes!

Wel heel leuk plek zo onder de trap

bewerkt door marloub88

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een lekbak voor de wasmachine? Maar dan heb je er 2 nodig. Ik denk dat een bak 1 bij 2 lastig te scoren is, succes!

Wel heel leuk plek zo onder de trap

was ook mijn iedee was vandaag toevallig in de kringloop daar stonden er heel veel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites