Spring naar bijdragen
Appelcakes

Konijn ontsnapt!?

Recommended Posts

Mijn opa viel over de ren heen waardoor het omviel, mijn konijntjes zijn toen weggelopen. We hebben er al 3 gevangen, maar nog 1 loop vrij rond. Ze loopt niet alleen in onze tuin, maar ook in die van de buren. We zien haar nu gemiddeld 1 keer per 3 dagen in onze tuin, maar wat is de beste manier om haar te vangen? (de andere konijnen konden we makkelijk vangen omdat zij tammer zijn.)

Alvast bedankt.:bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik snap het even niet meer

ik lees net een bericht van je dat je een nieuw konijntje heb gekocht

http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?25382-Gezien-op-Marktplaats-topic-3/page541&p=1611828#post1611828

en je ziet je konijntje 1 keer in de 3 dagen lopen?

had je dan niet eerst je konijn terug kunnen vinden

voor je een nieuwe koopt

sorry hoor is geen aanval

maar ik snap het even niet meer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

en nu ben ik ook in de war.. in het marktplaatstopic zeg je ook dat je de Teddy vandaag hebt gekocht en opgehaald en dat de foto van het beestje je profielfoto is.. maar die foto staat al sinds 11 juli in je album valt me nu ineens op. Ikke niet meer snap... :s

Maar goed.. heel vervelend dat je moeite hebt met je konijn vangen. Weet je niet waar haar schuilplaats is om te slapen? Komt ze snachts niet naar het hok terug ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik snap het even niet meer

ik lees net een bericht van je dat je een nieuw konijntje heb gekocht

http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?25382-Gezien-op-Marktplaats-topic-3/page541&p=1611828#post1611828

en je ziet je konijntje 1 keer in de 3 dagen lopen?

had je dan niet eerst je konijn terug kunnen vinden

voor je een nieuwe koopt

sorry hoor is geen aanval

maar ik snap het even niet meer

Dat is een ander konijntje, ik heb er in totaal 6 en 2 daarvan zitten apart, in de ren zitten de overige 4 en die zijn ontsnapt, maar we hebben er al 3 gevangen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou zoiezo briefjes ophangen in het dorp dat je konijn vermist is. Als mensen hem dan vangen weten ze van wie hij is.

Verder zou ik denk ik een bench of een ren ofzo in de tuin zetten met daarin voer en hooi. Als je dan ziet dat hij er in zit kun je hem makkelijker vangen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites