Ga naar inhoud

Help, mijn konijn ademt heeeeel snel en light alleen nog maar neer


titsia

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Mijn konijn ninja(ram) doet heel raar , nu dat het wat warm weer is ligt hij veel en ademt heel snel , het lijk of hij beeft.hij drinkt constant en probeer het buisje van de drinkfles constant er af te krijgen?wat moet ik doen?Hij is ook heel angstig,en als hij ademt beweegt heel zijn lijf. :aww:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt water op de voetzooltjes en achter de oren doen. Geen bodembedekking. je hebt voor honden speciale koelingsbedjes. je zou er zo eentje kunnen aanschaffen, maar wat je ook kunt doen is een icepack voor mensen in een handdoek wikkelen en bij het diertje neerleggen.

Dat is handig! Of een ice pod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt water op de voetzooltjes en achter de oren doen. Geen bodembedekking. je hebt voor honden speciale koelingsbedjes. je zou er zo eentje kunnen aanschaffen, maar wat je ook kunt doen is een icepack voor mensen in een handdoek wikkelen en bij het diertje neerleggen.

Ik ben bang dat die dingen stuk gaan bij konijnen. Een icepod is beter geschikt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem vandaag niet meer zo hevig zien doen als gisteren, en heb het geprobeerd wat jullie zeiden en het werkt.Hij had het waarschijlijnk veel te warm.Het is veel beter met hem dank je , en sorry voor het late antwoord! had nog geen kans gekregen om te antwoorden.echt dank je. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, Mijn konijn ninja(ram) doet heel raar , nu dat het wat warm weer is ligt hij veel en ademt heel snel , het lijk of hij beeft.hij drinkt constant en probeer het buisje van de drinkfles constant er af te krijgen?wat moet ik doen?Hij is ook heel angstig,en als hij ademt beweegt heel zijn lijf. :aww:

Heeft ze een lange vacht?

Want misschien moet je die dan afknippen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .