Ga naar inhoud

Mamski is opgenomen bij de dierenarts


belleke

Aanbevolen berichten

Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben mijn konijnen gevochten vanmorgen.

Mamski had een wond bij haar oog een stuk vel hing los was uitgescheurd. Ik had een afspraak gemaakt bij de dierenarts en die heeft haar nu opgenomen. Weet niet wat ze precies gaan doen maar hoop dat het mee gaat vallen.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Mamski zo straks opgehaald. Ze heeft een aantal hechtingen ij haar ooglid. het was best een grote scheur zei ze. Ze had het zo netjes mogelijk gedaan maar ze zou toch een litteken houden. Dat maakt mij niet uit als het maar goed komt met haar.

Toen ik belde zeiden ze eerst nog dat het vanzelf zou genezen. Toen heb ik aangedrongen om toch te komen dat ik het te erg vond om het gewoon te laten genezen. En dat was dus ook zo.

Ik moet 5 keer daags haar oog zalven. Als ze morgen nog niet fit zou zijn ze heeft nu nog last van narcose ze heeft nu ook nog pijnstilling gehad dan kan ik nog pijnstilling ophalen kreeg het niet mee. Vrijdag moeten we op controle. De hechtingen zouden er vanzelf uit gaan zei ze.

Moest opletten dat ze ging eten.

Thuis een binnenkooi klaar gemaakt gelukkig heb ik nog heel veel spullen van de opvang bewaard en niet alles weggegeven.

En ze ging meteen aan het krabben in de handdoek die ze omgeslagen had om haar warm te houden, at haar andijvie op en toen ik brokjes erbij zat gingen die ook meteen erin.

Dat lucht mij op. Vind het zo sneu voor haar ze deed helemaal niets en is nu zo toegetakeld.

Moet dit allemaal maar eens gaan verwerken.

Nu 4 konijnen in 4 verschillende kooien/rennen. In plaats van mijn droom een leuke konijnengroep..

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zal je zijn geschrokken! Hier een aantal maanden geleden ook zo'n knokpartij met ook een flink gewond konijn. Uiteindelijk is met haar alles goed gekomen, maar de schrik zit er toch in hoor!

Nu heeft hij een nieuwe partner, zij is een heel stuk kleiner maar hij accepteert heel veel van haar. Zelfs rijden op z'n kop, ik hou m'n hart nog wel eens vast, maar hij blijft gewoon zitten. Het klikt veel beter tussen die twee.

Hopelijk geneest alles mooi en zal ze er geen blijvende last van houden. Maarja, wat nu dan he, moeilijk om te beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is Mamski een makkelijk konijn. Ze laat het oogje goed verzorgen en krabt heerlijk in de handdoek en eet alles ineens op.

Maar ze heeft nu natuurlijk nog die pijnstilling.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel heel bang ben geworden om het opnieuw te gaan proberen.

Maar van de andere kant wil ik niet 4 konijnen die allemaal apart zitten hebben.

Ook vind ik nog steeds dat deze lieve dumpertjes een fijn leven verdienen met goede zorg.

Maar weet nog niet hoe?

Moet maar eens een nachtje erover slapen.

Bijkomen van de schrik.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht weinig geslapen om 5 uur het oogje gaan verzorgen. het hoefde s'nachts niet maar ik lag toch wakker.

Ze laat zich gelukkig alles heel goed doen en eet alles gulzig op. Dus tot nu toe gaat het goed.

Ze mocht niet bij de andere konijnen meer maar heeft altijd samen gezeten met haar dochter. Nu vraag ik mij dus af is het misschien wijs om haar morgen of zo met kooi en al in de ren bij haar dochter te zetten???

Zodat ze toch kontakt houden. Hoorde al dat ze vreemd zou ruiken en dan niet meer geaccepteerd word.

Maar denk dan wel dat ze in een kleine kooi in de grote ren zit dat dat weer niet zo leuk voor haar is zij kan dan niet rondrennen. Jammer dat die beestjes niet kunnen praten en zeggen wat ze graag zouden willen.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .