Spring naar bijdragen
jrjsieben

Ongelovelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! graag tekenen aub

Recommended Posts

Arme konijnen! Ze worden gewoon letterlijk de wagen uitgegooid, lekker diervriendelijk!

Er gaat zelfs iemand op een konijn staan als ik het goed gezien heb!

En dan gaan al die vreselijke kinderen achter ze aanrennen.

En dan??

Ze hebben de lol gehad, en ze dumpen ze op straat!

"Oh, dat is jammer, nou ja, volgende keer maar weer!"

Hoe kunnen mensen dit verzinnen?!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Belachelijk!! en dan dat meisje die dat konijn twee meter de lucht in gooit, dat is toch niet normaal??! Konijnen breken gemakkelijk hun rug, zoiets doe je gewoon niet. Je kon duidelijk zien dat de konijnen erg bang waren:grrrrrr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
dat filmpje heb ik ook een stukje gezien domino

ben het helemaal met je eens dan moet je echt ziek in je kop zijn

Oh dat heb ik ook gezien heb echt nog nooit zo hard gehuild wat is er mis met deze mensen?? Hoe kan je met jezelf leven als je zoiets doet? Mijn hart breekt als ik er weer aan terug denk, maar hier sta ik machteloos want wat kan je doen? Je wilt helpen maar het lukt niet. Het maakt me ziek.

Deze meisjes moeten levenslang krijgen, naar mijn denken iets anders maar dat ga ik hier dus niet vertellen. En dan te bedenken dat het op dit moment overal in de wereld gebeurd, ziekmakend. Hartverscheurend gewoon.. In de meeste landen is het hoogste wat je krijgt voor dierenmishandeling vier jaar ofzo. Ik snap het gewoon niet.

Bah

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier wordt pijnlijk duidelijk dat een konijn wordt gezien als een wegwerpartikel waarmee je dit soort wrede dingen zou mogen doen. Bah! Echt onbegrijpelijk dat er mensen bestaan die dit soort dingen doen. En dan te bedenken dat er waarschijnlijk nog veel ergere dingen gebeuren. Men moet dierenmishandeling op minstens dezelfde manier afstraffen als mensen mishandeling, een dierenleven is tenslotte net zo kostbaar als dat van een mens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje,

Tranen in mijn ogen!

dat ze dit kunnen doen.Achterlijke mensen.

Die beesten zijn doodsbang ... Zulke mensen zou ik zo graag in elkaar schoppen en slaan, of hun opjagen in een veldje met 100 man ofzo ... Achterlijke mensen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lukt me niet om te tekenen?

Bij adres staat de hele tijd, street address required... heb al op verschillende manieren geprobeerd te schrijven (alleen straat, straat + huisnr + stad en land.. maar doet het allemaal niet :( )

Die mensen zijn echt ziek in hun kop! :grrrrrr: kan er niks anders over zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de video bekeken en uiteraard getekend maar ik kan het niet droog houden.. pff wat vreselijk ik kan hier zo niet tegen. Omdat ik weet hoe erg konijnen getraumatiseerd kunnen worden van alleen al verkeerd en vaak op pakken en dan dit. Wat een ****mensen en dan al die kinderen die dit zo mee krijgen en die ouders?? Die kan ik wel hun nek om draaien maar zeker ook de mensen die dit doen/bedenken/organiseren.. Sorry voor deze emotionele reactie maar ik kan hier zo niet tegen. De kinderen zelf kan ik nog het minst kwalijk nemen

bewerkt door saskiaa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites