Spring naar bijdragen
jrjsieben

Ongelovelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! graag tekenen aub

Recommended Posts

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.change.org%2Fpetitions%2Fstop-the-cottage-grove-rodeo-animal-scramble-stop-the-cruelty-exploitation-and-unnecessary-breeding&h=kAQFTx4kpAQGzQKdKXWaGxZqf5e4TFMitW7FwzvbuI5gWHA

Het is niet leuk om te zien hoor

Deze doet het ook niet maar via facebook kan je het zien

Kan de video niet zien omdat ik geen account heb.
bewerkt door jrjsieben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zolang de Mens hier op aarde rondloopt, zal er dierenmishandeling zijn. Met hun gedachten superieur te zijn aan ieder ander (zoog)dier. Walgelijk! Ik hoop van harte dat ze de pest krijgen of erger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja helaas is het zo

Dierenmishandeling of uitbuiting zal je nooit verbannen

Maar we blijven protesteren toch

Zolang de Mens hier op aarde rondloopt, zal er dierenmishandeling zijn. Met hun gedachten superieur te zijn aan ieder ander (zoog)dier. Walgelijk! Ik hoop van harte dat ze de pest krijgen of erger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwam een tijdje geleden ook iets tegen wat ik liever niet tegen was gekomen. Waren filmpjes waarin chinese meisjes iets met jonge konijntjes deden. Echt verschrikkelijk. Ik ga niet in details treden, maar ik heb het direct weggeklikt toen ik zag wat er zou gaan gebeuren.

Sommige mensen zijn zo ziek in hun kop, hebben totaal geen gevoel meer in hun donder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik kwam een tijdje geleden ook iets tegen wat ik liever niet tegen was gekomen. Waren filmpjes waarin chinese meisjes iets met jonge konijntjes deden. Echt verschrikkelijk. Ik ga niet in details treden, maar ik heb het direct weggeklikt toen ik zag wat er zou gaan gebeuren.

Sommige mensen zijn zo ziek in hun kop, hebben totaal geen gevoel meer in hun donder.

dat filmpje heb ik ook een stukje gezien domino

ben het helemaal met je eens dan moet je echt ziek in je kop zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites