Spring naar bijdragen
Pluis321

Ik ben James

Recommended Posts

Ik had me al redelijk ingelezen voordat ik me voorstelde en het al vaker gelezen:mdr: Ik zie het maar zo, jrjsieben heeft een groot hart voor nijntjes. :bunny4: Bij deze, James wordt als ie nog ietsie groter gegroeid is gecastreerd en dan krijgt ie een dinnetje. Moet alleen wel een rex of rex widder zijn vanwege de vacht want dr is er hier 1tje thuis met een allergie. Dus even kijken tegen die tijd of er een voedstertje in de opvang zit en anders wordt het een jong nijntje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom!! Wat is James leuk!

Ik heb het idee dat hij wel wat ouder is dan 8 weken op de foto's... Lijkt me al behoorlijk richting volwassen, maar foto's kunnen vertekenen haha!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom!! Wat is James leuk!

Ik heb het idee dat hij wel wat ouder is dan 8 weken op de foto's... Lijkt me al behoorlijk richting volwassen, maar foto's kunnen vertekenen haha!

Ik heb er geen verstand van, maar mijn Pip heeft dezelfde tekening en was 14 weken en die leek nog jonger.... Maar goed zou idd ook de foto's kunnen zijn!!!

Wel echt een prachtig beestje :love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij komt uit een nestje van 2 en was idd vrij groot. Het andere voedstertje had er 7 gekregen en die waren idd een stuk kleiner.

Gisteren gemaild of er voedstertje is. Zo ja dan haal ik haar ook op.

Heb een ren besteld gister en een schuilhok gemaakt en die zet ik naast die van james en dan kunnen ze elkaar vast besnuffelen:) Als james dan gecastreerd is dan hoef ik alleen het deurtje open te zetten en van de 2 ruimtes 1 maken.

Onze beagle went nu een beetje aan james. Ze is niet agressief maar vinf het nog een beetje eng. Samen op de bank durft ze nog niet maar alwel een beetje snuffelen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

James is inmiddels sinds 1,5 week niet meer alleen. Hij heeft een vriendibbetje Olivia. Ook een rexwidder. Ze is wit met een lichtbruin kontje. En kan zowel haar oren laten hangen als allebei fier overeind laten staan :)

Ze is nog een beetje bang en wat gereserveerder maar wordt steeds beter.

James is nog niet gecastreerd (dat komt nog) maar alwel vast opnieuw laten kennismaken. Ze kenden elkaar al maar heb ze 2 weken na elkaar opgehaald. Zijn halfbroer en -zus.

Heb ze samen op de bank gezet en Olivia leeft helemaal op en wordt nieuwschierig als hij er is en hij is volgens mij hopeloos verliefd :) :) Likken , knuffen, en dr bovenop springen(met mijn hand er tussen want wilde geen risico lopen.) Ze hebben al naast elkaar lekker liggen rusten en likken dus hoop dat als ze straks definitief bij elkaar zijn ook goed samen kunnen. Foto van haar volgt nog want heb haar nog niet echt mooi op de foto gekregen en wil haar niet dwingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites