Ga naar inhoud

Konijn met kale nek in tuincentrum

Domino

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag in een tuincentrum en daar zat een hangoor konijntje met een rommelige vacht en in het nekkie was ie helemaal kaal.

Dus ik naar dat meisje toe die de vogelkooien aan het schoonmaken was en heel netjes gezegd dat dat konijntje niet goed is.

ja nou zegt ze...... hij heeft het warm........ ARGH!!!!!! :bad::bad::bad::bad::bad::bad:

Ik zeg, nee dat konijn heeft iets van mijt ofzo, heb je geen dierenarts afdeling hier? nee die had ze niet, maar ze hadden al gekeken en ze zagen niks lopen in de vacht, ik zeg nee, mijt zie je ook niet.

Doe er asjeblieft wat aan, ja zou ze doen..... (NOT dus)

Dus ik het bij de kassa nog eens gezegd, ooh ja zegt die vrouw, ik heb totaal geen verstand van dieren, dat zullen ze op de dierenafdeling wel weten. Dus ik zeg nou nee... want ik kreeg dat antwoord.... Oh zegt ze. En meer niet. Ik ben maar weer gegaan met pijn in m'n hart.... beestje zat wel lekker te eten, maar had duidelijk een probleem met de vacht.

Zooo jammer weer dat het zo moet gaan :(:(:(

Wat moet je hier nu mee? Je word totaal niet gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het laatst ook in een zaak... Zat een heel zielig konijntje met dikke ogenleden, vuurrood, gewoon heel zielig.

Ik krijg zo ongeveer dezelfde reactie als jij, ook naar de kassa geweest, maar die gingen daar natuurlijk niet over. Hij kreeg druppels, maar natuurlijk had geen dierenarts naar dat beestje gekeken.

Groeide er nog wel wat haren? Is het zo'n pluizig konijntje met oorspronkelijk langhaar in de nek? Moeilijk te oordelen of er hele plukken tegelijk loslaten, denk ik zo.

Kale nekjes komt voor bij konijnen met lang haar in de nek. Hopelijk is het zo onschuldig. Arm beestje, niemand die echt om hem bekommert is.

Link naar reactie
Delen op andere sites