Ga naar inhoud

Polle trainen !


Beugelbekkie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik een filmpje op youtube.nl gekeken. Dat heette rabbit agility. Ik vond dat dat er erg leuk uitzag. Dus heb ik dat ook gedaan met Polle. Eerst heb ik hem geleerd om over een stokje te springen. Hij heeft er niet vaak zin in en gaat is hij dan ook telkens ergens anders meebezig. Het is best lastig, omdat hij ook telkens aan het stokje knaag ! Dan zeg ik wel "nee" maar daar luistert hij niet naar. Maar het lukt natuurlijk ook nog niet zo goed, want hij is het niet gewendt. Als hij er soms eindelijk erover heen is geef ik hem een beloning (een zonnebloempit). Binnenkort gaan we naar een dierenwinkel om zo een hoepeltje te kopen ! Waar ik hem dan leer op door heen te springen. Ik weet zeker dat het me wel gaat lukken !

Oh ja, bijna vergeten. Als iemand tips of zo heeft laat het dan horen !:thumbsup:

Doei doei !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is niet erg, hoor. Hij springt er al overheen. Dus dat is al een goed begin. Bij niemand wilt hij ook op de weegschaal gaan staan als je hem erop tilt, meestal gaat hij er dan vanaf ! Maar bij mij niet, als ik hem snoepjes geef dan blijft hij wel zitten. Dus dat is al erg fijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .