Spring naar bijdragen
AnneGrootendorst

Mijn eerste pleegkonijntje: Mountain

Recommended Posts

mooie foto s hoor anne en mountain naruurlijk :P

ik denk dat kwibus net zo zenuwachtig als mountain is

ook hij wil graag een nieuw baasje

word vast een leuk koppel:love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb inderdaad mn cadeautje al gehad! Veel te vroeg natuurlijk want ben pas de 14e jarig maar manlief is hem gisteren met me gaan uitzoeken en mocht hem gelijk in gebruik nemen. Heb dus gisteren en vandaag heel wat foto's gemaakt, ik geloof zon 400 in totaal :$ In het album van Bikkel en Dribbel op mn profiel staan nog wat foto's van hen van gisteren. Ben echt super blij met mn camera, hij doet het echt fantastisch!

Ik zal Mountain ook gaan missen en het schrijven van de updates ook, maar ze gaat een super goed leven tegemoet :) Zie hier dat ze echt wel eenzaam is, een vriendje zal haar zo veel goed doen. Daar wordt ze denk ik alleen nog maar liever van!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat was het moeilijk zeg om haar daar achter te laten.. Maar ik heb kwibus gezien en het is echt een grappig en lief ventje. Hij is wel vrij klein vergeleken met mountain dus k hoop dat hij z'n mannetje staat. Ze gingen haar na een uurtje proberen te koppelen met kwibus. Ik denk dat het nu dan al gebeurd si en misschien al wel bij die nieuwe mensen is. Heb een kaartje achtergelaten met wat tips en m'n email adres en de vraag of ze me willen informeren. Het waren mensen waar af en toe de kleinkinderen komen. Heb precies uitgelegd wat mountain af en toe doet wat happen betreft en dat Ze met een aai gemakkelijk gerustgesteld is. Hopelijk begrijpen die mensenhet en lukt het allemaal .. Ga straks gelijk de opvang mailen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja heb inderdaad ook de link naar de blog er bij gezet en verteld dat ik heel veel foto's heb gemaakt en dat ze die ook kunnen ontvangen als ze me even een berichtje sturen. Hoop echt iets te horen van de opvang, heb ze al gesmst maar krijg geen berichtje terug. Hopelijk kunnen ze iets met internet en zo niet, dat ze het even aan kinderen of kleinkinderen vragen. We zullen zien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mountain al lekker met haar nieuwe lover, wat een goed nieuws!

Super gedaan hoor, zo snel alweer aan een nieuw baasje geholpen.

Komt er ook nog een vervolg als konijnenpleegmoeder? :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een vervolg als pleegmama komt er zeer zeker. Maar we gaan nu eerst op vakantie in september en moeten binnenkort gaan verhuizen. Als we weer een nieuw plekje hebben dan komt er zeker nog een opvangkonijn of misschien meerdere. Heb het erg leuk gevonden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze zijn de nacht goed doorgekomen en eten al uit een bakje. Echt fijn! Mountain had wel die man gebeten met het geven van een worteltje, hij wilde het worteltje aanwijzen want ze kon hem niet vinden en toen was het 'hap'.. Heb ze gelijk even terug gemaild wat ze in het vervolg zouden kunnen proberen en wat uitleg gegeven waarom ze hapt (angst).

Verder durven ze het trapje naar het nachthok niet op en af, maar heb al gezegd dat het misschien wel een kwestie van wennen is. Het is (voor zover ik op de foto kan zien) een vrij smal en steil trapje dus misschien dat het daar aan ligt. Heb ze al aangegeven dat ze brokjes op het trapje kunnen leggen en anders gewoon ff af moeten wachten. Mocht het allemaal niet lukken gaan ze het hok aanpassen.

Ze zijn in ieder geval goed voor ze en in ze geïnteresseerd dus volgens mij gaat ze het daar wel goed hebben!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites