Ga naar inhoud

rennen?


Nouck

Aanbevolen berichten

Vanochtend had Bink weer een gek uurtje. Hij sprint dan keihard in hele kleine rondjes, en maakt scherpe bochten. Af en toe maakt ie er een binkie bij. Ik ga ervanuit dat ie dan vrolijk is, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat het is en waarom??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hazel heeft het ook vaak, Klaver niet eens iedere dag. Wel al een paar keer gezien hoor *roetsj* *roetsj* Oh dat was Klaver die voorbij komt sprinten :D Maar Hazel is natuurlijk al veel meer op z'n gemak dan zij, dus misschien gaat zij het nog wel net zo veel als hij doen.

Wat zij wel eens doet, en dat vind ik echt heel grappig om te zien, een binkie vanuit stilstand. En dan ook weer op dezelfde plek neerkomen en rustig doorgaan waar ze gebleven was. Hop, halve meter de lucht in en dan zo'n air van: Ikke? Neuh hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een rare gedachte, maar is het niet spelenderwijs schijnbewegingen oefenen voor wanneer er een roofdier aankomt en ze er echt snel vandoor moeten?

Ja dat denk ik ook wel eens, Hazel maakt ook soms schijnbewegingen in de zandbak, een paar keer alsof hij wil wegspringen, heel snel, draait heel snel om zijn as, en springt dan na wat schijnbewegingen ineens er in een flits uit. Dan weer terug erin en weer alles opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, voor dit soort dingen wil ik best even gestoord worden. Binkies erbij en het feest is compleet. Grappig is dat Maaike het ook begint te doen.

Maar ze oefenen het ook op hun kleed, je kunt het maar beter goed in de knie hebben als konijn zijnde ;) In de winter ligt het op een iets beter tijdstip natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig om te lezen allemaal!

En Naoomkuhh (Naomi neem ik aan? ;-) ) jouw Puk lijkt ook vreselijk veel op Bink! Als we ze samen zouden zetten werd t vast goed kijken haha

Edit; mag ik bindi van je adopteren? :-D (geintje hoor!) een madagaskar kleurdwerg zou echt mijn droomkonijn erbij zijn

aangepast door Nouck
Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo oefent dit dagelijks, héél serieus, liefst als baasje slaapt rond een uur of 4 's nachts op bed uiteraard, dan heb je goed grip.

Jouw konijnen zijn meer dan geweldig.

Maar dan wel bij jou natuurlijk, moet er niet aan denken, zo'n racekonijn om vier uur in de nacht. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha voordat Klaver er was deed Hazel dat ook, dan lag ik nog op bed en had mijn vriend hem al uit de bijkeuken gelaten en dan was het eerste wat hij deed op bed springen en ochtendgymnastiek. Ging door tot ik eruit kwam. Maar nageltjes in je gezicht is minder :P

Mijn vriend kreeg overigens een andere behandeling als ik als eerste wakker was, die werd helemaal afgelebberd.

Hazel is helaas vergeten dat hij die ochtendroutine had sinds Klaver erbij is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig om te lezen allemaal!

En Naoomkuhh (Naomi neem ik aan? ;-) ) jouw Puk lijkt ook vreselijk veel op Bink! Als we ze samen zouden zetten werd t vast goed kijken haha

Edit; mag ik bindi van je adopteren? :-D (geintje hoor!) een madagaskar kleurdwerg zou echt mijn droomkonijn erbij zijn

Ja, Naomi is het :)

Inderdaad Bink is precies Puk. Alleen heeft bink geloof ik een iets plattere kleurdwerg koppie. Puk is wat spitser voor een kleurdwerg.

Bindi blijft trouwens hier. :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn doet dit elke keer als hij in de ren is. Het betekent inderdaad dat hij vrolijk is. Maar je kan het inderdaad een gekkenuurtje noemen want dat is het ook wel. Iniedergeval doet hij het om te laten zien dat hij vrolijk is!!

Georgia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .