Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
jrjsieben

Hoezo verpest

Recommended Posts

Miep is vooral erg verwend: geen reet uitvoeren voor het wonen op mn balkon met eten en drinken gratis erbij! En dan ook nog zo'n ding eisen! PARASOL kan ze krijgen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja niet te geloven die konijnen toch

Ze hebben het veels te goed

attachment.php?attachmentid=60589&d=1338880724

attachment.php?attachmentid=60588&d=1338880724

Ik denk niet dat mijn konijnen terug willen naar de opvang

Hierboven de fotos hoe ze erbij zaten

Is prinses Miep haar bijnaam :lol::love:

Miep is vooral erg verwend: geen reet uitvoeren voor het wonen op mn balkon met eten en drinken gratis erbij! En dan ook nog zo'n ding eisen! PARASOL kan ze krijgen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes, ze is een diva, dringt ook net zolang bij Gijs aan dat ze geaaid wil worden tot hij het simpelweg doet! En blijkbaar heeft ze toch wel charme op een of andere manier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ze hebben boven een slaapkamer

Ik zat elke keer met een wit laken op het dak

Mijn man is heeeelllllllllll erg handig dus die zeg ik hang er wel een zonnescherm boven

Het is erg luxe maar o zo makkelijk :mdr:

Wow, wat gaaf!!! Een eigen zonnescherm, hoe kom je erop. :mdr:

Zag ik het nou goed en kunnen ze binnen naar meerdere verdiepingen klauteren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo wat een paradijsje! Leuk om het ook zo te kunnen delen met je partner zeg, zullen maar weinig stellen zijn die samen zo 'gek' zijn! Wat een blije beestjes :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Poeh hé, daar zou menig konijn jaloers op worden. Het is maar goed dat de meeste BB konijntjes niet al te vaak mee mogen kijken op de pc's van hun baasjes, want dan zou er wel eens een opstand uit kunnen breken bij het zien van jullie hupselpaleis ;)

Wel heerlijk dat je man niet alleen handig is, maar ook nog die handigheid voor het konijnenverblijf gebruikt! Mag ik hem niet een paar dagen lenen? Die van mij is niet zo handig... (wel lief, hoor) ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij wil wel bouwtekeningen doorsturen hoor :yes:

Mochten we een dagje Amsterdam doen dan bellen we ff :mdr:

Poeh hé, daar zou menig konijn jaloers op worden. Het is maar goed dat de meeste BB konijntjes niet al te vaak mee mogen kijken op de pc's van hun baasjes, want dan zou er wel eens een opstand uit kunnen breken bij het zien van jullie hupselpaleis ;)

Wel heerlijk dat je man niet alleen handig is, maar ook nog die handigheid voor het konijnenverblijf gebruikt! Mag ik hem niet een paar dagen lenen? Die van mij is niet zo handig... (wel lief, hoor) ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon geen fotos laten zien aan maartje :mdr:

Dan is ze gewoon blij met haar eigen paleisje

Het belangrijkste blijft nog altijd de liefde die ze ontvangen van de baasjes toch :love: :love:

Wat leuk!! Als Maartje dit ziet dan zou ze haar zelf gemaakte tunnelhuis kapot scheuren (had haar wijsgemaakt dat ze de luxe ever had :P)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hij wil wel bouwtekeningen doorsturen hoor

Mochten we een dagje Amsterdam doen dan bellen we ff

De deur in Amsterdam staat open, hoor... Fluf en Tinus zien al uit naar jullie komst en hebben de klusattributen al klaargezet :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites