ilse42 Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 Hoii hoii!Wie weet hele leuke dingen om met je konijn te doen? Wat het konijn zelf ook leuk vind, Zelf ren ik wel eens met hem hij achter mij aan in de tuin en hij rent graag achter ballen aan en springt over takjes. Maar iets nieuws om met hem te doen is ook wel eens leuk! Ik vraag me af wat jullie altijd met je konijn doen en of jullie tips hebben (:Groetjes Ilse en Junior! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoenSilvertant Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 Hallo,,Als je je konijn wilt vermaken, is de beste optie een maatje!Ik weet niet of dit al in de planning staat, anders zou ik deze alvast maken.De beste combinatie is gecastreerde ram met een voedster.Dan zal jou konijn het veel leuker hebben! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
saskiaa Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 Een maatje kan je niet met je konijn doen :+-Brain training-Bunny dance-kaninhop/Agility-Verdere trucjes leren Een lekkere massage geven haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yls Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 Ik denk dat agility idd wel wat is. Zoals je al schrijft, hij springt graag over takjes. Misschien als je iets hogers neer legt, bv. een baksteen en dat steeds opbouwt naar wat hogers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kleindierenparadijs Geplaatst: 27 mei 2012 Delen Geplaatst: 27 mei 2012 Bij ons vinden de konijnen het leuk als er iets verandert in de ren, bijv een doos neerzetten met gaten en doorgangen, of het huisje op een andere plek, een pvc buis waar ze doorheen kunnen. Ook de beloningsspellen vallen hier goed in de smaak. Zijn ze lekker bezig. Succes ermee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Garret Geplaatst: 28 mei 2012 Delen Geplaatst: 28 mei 2012 Mijn konijn vindt trucjes erg leuk om te doen. Zo heb ik geoefend met een beetje groente dat als je op je hurken gaat zitten, ze twee pootjes op je knie legt. Zo heb ik nog een aantal dingen geoefend met haar. Mijn konijn pikt het heel snel op en als ze dan een snack krijgt rent ze als een dolle de tuin door. Erg leuk om te doen en te zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lilabella Geplaatst: 10 juni 2012 Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Trainen! dat is super leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 10 juni 2012 Delen Geplaatst: 10 juni 2012 (aangepast) Ik maak wel eens een hooibal, zal het topic eens zoeken.http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?51275-Zelf-een-hooibal-speeltje-met-hooi-en-groente-maken!&highlight= 10 juni 2012 aangepast door Nicky_the 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cinderella Geplaatst: 10 juni 2012 Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Hoi hoi, mijn konijntje vind het erg leuk om een wc rolletje met zijn neusje om te stoten. Ik leg er dan een stukje groente of een stukje voer in zodat hij een beloning krijgt als hij het omstoot ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ilse42 Geplaatst: 10 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Hoi hoi, mijn konijntje vind het erg leuk om een wc rolletje met zijn neusje om te stoten. Ik leg er dan een stukje groente of een stukje voer in zodat hij een beloning krijgt als hij het omstoot ^^Wat een leuk idee! dat ga ik nu ook gelijk doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ilse42 Geplaatst: 10 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Ik train mijn konijn, en heb een hooibal gemaakt! Trainen doet hij altijd al. Hij vind het heel leuk en doet gewoon met mij mee! en de hooibal vond hij ook heel leuk, heeft hij lekker mee kunnen spelen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eem1908 Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 1 van mijn konijntjes neem ik wel is mee nr natuurgebiedjes (zonder tuigje). Alleen wel oppassen geblazen voor de roofvogels. En je moet je konijn natuurlijk kunnen vertrouwen dat hij er niet vandoor gaat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjes van mij Geplaatst: 10 juni 2018 Delen Geplaatst: 10 juni 2018 Hee! Mijn konijnen vinden zo'n pringles bus (die chips) superleuk om mee te spelen! Ik heb er sinds kort hooi in gestopt, en dat vinden ze beide superleuk om er uit te trekken en lekker die bus om te gooien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 juni 2018 Delen Geplaatst: 17 juni 2018 Once you pop... topic is over de datum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 juni 2018 Delen Geplaatst: 17 juni 2018 Aangezien dit een topic is met een onderwerp wat niet echt "verjaart" hebben we besloten het gewoon open te laten :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dotjuh Geplaatst: 25 augustus 2018 Delen Geplaatst: 25 augustus 2018 Ik wil ook leuke dingen met mijn konijn doen. Maar mijn konijn houdt er niet zo van. Telkens als ik een trucje wil doen rent hij weg. En dan denk ik bij mezelf laat maar hebben jullie tips? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emmma Geplaatst: 2 september 2018 Delen Geplaatst: 2 september 2018 hey,... Mijn konijn wil ook nooit trucjes doen maar wat we wel altijd samen doen is een doekje voor haar neus houde en daar loopt ze achter. Meschien doed jouw konijn dat wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten