Ga naar inhoud

Leuke dinge om met je konijn te doen?

ilse42

Aanbevolen berichten

Hoii hoii!

Wie weet hele leuke dingen om met je konijn te doen? Wat het konijn zelf ook leuk vind, Zelf ren ik wel eens met hem hij achter mij aan in de tuin en hij rent graag achter ballen aan en springt over takjes. Maar iets nieuws om met hem te doen is ook wel eens leuk! Ik vraag me af wat jullie altijd met je konijn doen en of jullie tips hebben (:

Groetjes Ilse en Junior!

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn vindt trucjes erg leuk om te doen. Zo heb ik geoefend met een beetje groente dat als je op je hurken gaat zitten, ze twee pootjes op je knie legt. Zo heb ik nog een aantal dingen geoefend met haar. Mijn konijn pikt het heel snel op en als ze dan een snack krijgt rent ze als een dolle de tuin door. Erg leuk om te doen en te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Hoi hoi, mijn konijntje vind het erg leuk om een wc rolletje met zijn neusje om te stoten. Ik leg er dan een stukje groente of een stukje voer in zodat hij een beloning krijgt als hij het omstoot ^^

Wat een leuk idee! dat ga ik nu ook gelijk doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 5 jaren later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .