Ga naar inhoud

Vilmie hooi


JoBoris76

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er hier mensen zijn die weleens Vilmie hooi besteld hebben bij Zooplus of waar dan ook?? Hoe ziet dat hooi er uit? Is dat fijn of juist grof hooi? Binky is binnenkort jarig en zou hem als het hooi is wat ik zoek daarvan een zak als cadeautje willen doen. ;) Ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb de zak ergens opborgen waar ik nu niet zo goed bij kan (gezien mijn complete voorraad voer en bodembedekking er voor staat..) en ik wil je graag helpen maar om nu alles ervoor weg te halen terwijl ik zelf nog heel veel zakken hooi open heb staan.. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb nu al voor de 4de keer een zak van 14 kg besteld bij zooplus (vandaag komt het binnen). Tot nu toe ben ik erg tevreden. Het is vaak mooi grof, maar ook lekker lang, fris groen en ruikt lekker. De 2de baal was van iets mindere kwaliteit als de 1ste, maar de 3de was ook weer perfect. Mijn konijnen zijn er dol op! Als het binnen is zal ik vanmiddag wel even een foto maken van hoe het hooi eruit ziet. Ben zelf benieuwd of de kwaliteit weer even hoog is als de voorgaande balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou had het binnen hoor toen ik thuis kwam van werk. zonet meteen alle 6 even hooi gegeven en vielen er weer meteen op aan. Had gister nog wat oud hooi gegeven wat ik nog had liggen, maar wat een verschil in kleur zeg :D. Hier een foto:

20120522_160630.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bestelling net binnen maar het hooi valt me vies tegen. Het ziet er helaas niet zo mooi uit als bij jou ShinLi. Zit helaas veel bruin in. Het hooi wat ik heb liggen van JR-Farm ziet er stukken beter uit. Helaas... weet niet of ik het nog eens bestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm erg jammer. Ik heb zelf nooit de 2.5kg zakken besteld dus weet niet hoe erg het kwaliteitsverschil is. M'n 2de baal van 14 kilo viel wel dik tegen, het was erg vochtig en bruinig en niet zulke lange stukken als de 1ste baal, maar ze aten het wel. Hoe vinden jou konijnen het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker erg jammer. Als ik zo'n zak in de winkel zie liggen laat ik die liggen. Ik heb nog geen idee hoe Binky het vindt. Ik heb eerst nog een zak Vitakraft die leeg moet. Ik geef op het moment 2 soorten hooi (grof en fijn) omdat hij het het beste op grof hooi doet en de zak fijne hooi had ik al open dus die moet eerst op voordat ik aan de Vilmie begin. Ik heb ook nog een zak JR-Farm liggen maar die is stukken beter zo te zien. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .