Spring naar bijdragen
Moniek

Groep van 4?

Recommended Posts

Hey,

Ik heb nu 3 konijnen. Tygo en Vita zijn sinds januari een koppel. Tygo is 3,5 jaar en Vita is geschat tussen de 2 en 4 jaar.

Dan hebben we ook nog Paco. Nu bijna 6 maanden oud.

Ik zou het leuk vinden als ik een groep van 4 kan maken. Wat kan ik dan het beste doen? Een meisje voor Paco halen en goed aan elkaar laten wennen zodat ik 2 koppels heb die ik bij elkaar kan zetten? Of een meisje halen en dan gelijk met z'n vieren bij elkaar zetten? Of raden jullie aan om het gewoon bij 2 koppels te houden? En mogen ze dan gescheiden zijn door gaas of is het beter als ze elkaar niet zien?

Ik hoop dat jullie wat advies hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou dan een meisje halen en dan in 1x koppelen.

In 2 x geef je ze meer stress.

Wel geef ik als advies om naar een opvang tegaan..die kunnen je precies een konijn adviseren die als karakter bij je andere 3 konijnen past.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben het helemaal met Joepenkoos eens! In de opvang kunnen ze je heel goed helpen en kun je altijd op de opvang terugvallen voor advies. Als je het niet zelf aandurft kunnen ze misschien ook eerst voor jou koppelen. Maar dat natuurlijk in overleg met de opvang! Succes ermee, en grotere groepen zijn echt leuk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We zijn inderdaad van plan om naar de opvang te gaan. We hebben al 2 'afdankertjes' zitten. Ik moet me wel eens inhouden hoor, want we zien natuurlijk wel eens wat leuks in de DW of op MP. Maar op opvang is gewoon veel verstandiger. Werken de meeste opvangen wel mee aan een groepskoppeling?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites