Esjes Geplaatst: 18 mei 2012 Delen Geplaatst: 18 mei 2012 Inderdaad passen er 3 konijnen in, maar je moet opletten wat een verkoper vertelt.Persoonlijk vind ik dit hok zelfs te klein voor 1 konijn. Konijnen zijn schemerdieren en zijn het actiefst in de schemer, dus ook 's ochtends als de meeste mensen nog in bed liggen. En veel konijntjes zijn 's nachts ook actiever dan overdag (die van mij toch). En dat zijn tijdstippen dat je konijntje in het hok opgesloten zal zitten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 18 mei 2012 Delen Geplaatst: 18 mei 2012 Natuurlijk passen er 3 konijnen in, helaas nemen veel mensen dit nog te letterlijk en stoppen er echt 3 middel konijnen in, want tja de dierenwinkel verkoopster zei het, en die heeft er vast verstand van.... :grrrrrr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2012 Snuf kan zelf in en uit zijn hok.Gisteravond toen ik naar bed ging had hij geen zin om in zijn hok te gaan en vanochtend toen ik wakker werd was hij ook al weer lekker aan het spelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginger Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 Super zeg Is het nieuwe hok er al ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2012 Nu loopt mijn lieve schat ook alweer de hele dag buiten.Het nieuwe hok komt pas over 1,5 week, moest besteld worden.Als het goed is de komende dagen lekker weer, dus heerlijk veel naar buiten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten