Spring naar bijdragen
Moniek

Nieuw buitenverblijf voor mijn nijntjes

Recommended Posts

Ik sluit me aan bij de rest, erg benieuwd naar het eindresultaat, ziet er veelbelovend uit! Wat een leuke nijnen ook, mooie beestjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het weekend is het zover. Dan gaan mijn konijntjes verhuizen! Morgen nog de laatste kleine dingetjes, gereedschap opruimen, schoon maken en de ren inrichten. Ik ben wel heel benieuwd wat ze van hun nieuwe hok vinden.

Ik zal Paco wel missen, die staat nu bij het raam van de huiskamer en keuken. Hij gaat vaak op zijn achterpootjes staan om lekker nieuwsgierig naar binnen te kijken. Maar ik heb daar gewoon niet zoveel ruimte. En straks kunnen we natuurlijk wel uitgebreid in de ren gaan zitten.

Paco en zijn vriendinnetje krijgen ieder een verdieping van de flat. Het rechter gedeelte van de ren gebruik ik dan als koppelruimte.

Tygo en Vita komen dan in het linker gedeelte te zitten.

Ik zal het weekend proberen om foto's te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tygo en Vita zijn een uur geleden verhuisd. Ze zijn alleen een beetje in de war. De bak met hooi is om te eten, niet om in te plassen en poepen en het wctje in omgetoverd tot graafbak. Ik kan natuurlijk ook helemaal niet inrichten... Morgen daten met Paco en dan zal ik wat foto's plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zijn mijn konijnen toch rommelkonten geworden. Tygo en Vita maken er een groot keutelfestijn van! Ook Paco weet voor de keuteltjes zijn wctje niet meer te vinden. Maar wat geniet hij van zijn nieuwe verblijf! Hij en onze nieuwe aanwinst Lima http://konijnenopvangdenhaag.dierenbescherming.nl/asieldieren/knaagdier/1/5118 zitten ieder op een verdieping (420x60) en daar maken ze flink gebruik van! Ze hopsen wat af en ik heb bij Paco al wat binkies voorbij zien komen. Heerlijk om ze te zien genieten!

Deze week nog even de zooi opruimen en dan plaats ik echt foto's. Moet er natuurlijk wel een beetje netjes uitzien he!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites