Ga naar inhoud

Aggresief koppel


dianant

Aanbevolen berichten

Hoi!

Mijn koppel zit nu al een tijdje samen. Alleen leuk samen zijn ze niet echt. Stampertje is erg dominant en aggeresief. En als het om eten gaat al helemaal aze iets van een wortel krijgen vreet stampertje het zo snel mogelijk op en rent dan naar nibbit om het letterlijk uit zijn bek te trekken. Nu heb ik ze weer in de grote ren buiten en ben tot de ontdekking gekomen dat nibbit een kale plek op zijn achterste heeft, het zou zo kunnen dat dit door stampertje komt. Het is dus geen gezellig kopel samen. Kan ik hier iets tegen doen want dit samen is echt niet leuk!

Groetjes dian!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zijn dat ze een beetje last van haar hormonen hebt

hier zijn ook verschillende voedsters erg aan het rijden geweest

maar de rammen hebben geen kale plekken

ik heb verder geen ervaring met een agressief koppel

misschien een ander bb lid die je raad kan geven

het enige wat ik kan bedenken dat deze 2 elkaar echt niet aardig vinden

en nooit een hecht koppel worden

ik hoop dat iemand anders je raad kan geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

nouja ze zitten zegmaar in een hok dat groot genoeg is voor beiden. ongv 2.20 bij 60 en dan nog een boven verdieping.... en er staat een grote panelen ren waar ze in kunnen bij droog weer. en dat zaten ze dus net totdat het ging regenen. ze zitten hier nu al sinds ze samen zijn dat is iets minder dan 1 jaar. Hiervoor zaten ze wel in een klein mini hokje :$ ( voordat ik ontdekte wat de minimale oppervlakte moest zijn) Toen was stampertje al erg aggeresief heb al meerdere littekens van haar beten. Toen ze samen zaten in een veel groter hok was dat wel een beetje minder maar bij heel veel dingen wat ik doe begint ze al te knorren. En tegen nibbit is ze dus ook echt niet aardig. En stampertje is niet geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites