Ga naar inhoud

Luna heeft een beetje diarree


Domino

Aanbevolen berichten

Ik kom net thuis en het viel me op dat er een klein beetje diarree in het hok lag. Het is van Luna want er zit ook een heeeeeel klein beetje aan haar achterste. Verder is ze mooi schoon hoor.

Ik heb haar net water zien drinken, hooi zien eten en ik had toevallig SS gekocht, die met 23% vezels, en dat heeft ze ook gegeten.

Wat vinden jullie, moet ik me zorgen maken?? Ik heb haar nog niet zo lang dus ken haar nog niet door en door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze heeft vanmorgen wel een stuk wortel op, maar dat had ze eerdere dagen ook al op, maar misschien at Leo dan het grootste deel op en nu misschien zij. Ik hoop dat het eenmalig is. Schrok er best wel van. Ze at gelukkig net wel nog gewoon hooi en dronk netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zal leo morgen wel balen denk ik, die is er zo gek op. Ik heb haar vanavond verder niet anders zien doen als normaal. Hoop echt dat het eenmalig was. Pfff de schrik zat er echt goed in. Het is ook steeds van dat rotweer en ik zie haar veel buiten zitten. Ze heeft meerdere plekken waar ze droog kan zitten, maar waarom ze dat niet doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met een hoosbui was ze gelukkig wel droog gaan zitten. En ik kon het niet laten en ben net weer even gaan kijken. Ik vond nog een ss je in het voerbakje en die vond ze lekker. Heb de wc ook weer verschoond zodat ik kan zien wat ze vannacht heeft gedaan. Ze had haar onderkantje ook schoongemaakt en haar buikje voelde gewoon zacht aan. Gewoon normaal.

Ik maak me misschien wat te druk, maar wil niet nog een konijn verliezen in die korte tijd. Is wel even genoeg geweest zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ja inderdaad, ik slaap al de hele week slecht omdat ik het wil horwn als er buiten wat is, maar leo is juist heel lief voor haar. Hij likt haar veel en doet ook veel zijn eigen ding. Ze liggen niet constant bovenop elkaar.

Maar als het goed is ebt dat wel weg, al die zorgen. In ieder geval ben ik wel heel blij met jullie reacties! Bedankt, doet me goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .