Ga naar inhoud

Rembo overleden tijdens narcose...


NootjePowerrr

Aanbevolen berichten

wat erg! en die reactie van ah maar een konijn...niks van aan trekken, wij weten wel beter!

Wij hebben zondag ochtend onze kitten van 9 maanden dood aangetroffen in zijn mandje..ook wij kregen de reactie ag, neem je een nieuwe het is weer bijna kitten tijd!!

maar wat betreft de narcose..tja dat is altijd een risico bij mens en dier, onze ram is ook pas gecastreerd en gelukkig is dat zonder problemen gegaan...het gaat vaker goed dan fout...

sterkte met het verlies

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks van aantrekken wat andere zeggen.

laatst kreeg ik ook allemaal reactie's dat ze niet snapte dat ik moest huilen om een konijn wat dood was gegaan omdat ik een kind was verloren en dan veel erger is.

maar je hecht je gewoon aan een beest en dan maakt het niet uit of het groot of klein is.

weet je wanneer je van de DA te horen krijgt of er wat uit is gekomen uit het onderzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vaak troostend bedoeld van mensen, dat moet je wel onthouden. Maar ik heb het ook een keer te horen gekregen van een vriendinnetje op de middelbare school toen mijn konijn destijds dood was gegaan en ik ben toen erg boos op haar geweest, ook al heb ik dat toen niet gezegd.

Mensen die dat zeggen hebben zelf meestal geen huisdieren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat balen! Daar ben je diep in je hart toch altijd een beetje bang voor als je ze naar de DA brengt :( Misschien heeft het zo moeten zijn en komt er iets speciaals op je pad :yes: Ik heb weleens het idee dat dat de bedoeling is van het leven.

Maar je maatje ga je sowieso missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over ongeveer een week krijgen we de uitslag van het onderzoek.

Het is erg jammer dat we eigenlijk maar 2 maanden van hem hebben kunnen genieten, ik vond het een mooi beest en was benieuwd hoe groot hij zou worden. Gelukkig hebben we Tutje nog en straks een mannetje erbij, dan wordt het weer wat gezelliger in de achtertuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de speurtocht naar een nieuwe vlam voor Tut.

Zal wel even moeilijk zijn, ook voor jou.

Veel mensen denken inderdaad "het is maar een konijn...!"

daar kan ik ook zo boos over worden!!!

Een konijn is net zo goed je maatje, zoals een kat of hond dat ook is.

Veel plezier zaterdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .