LGBaby20 Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik heb Samsh ook even vast gehad (moest hem in de koppelren zetten) en ik vond hem ook erg lief! Ik hoorde dat het die zaterdag toen je hem had gebracht er niet heel leuk aan toe ging, maar het ging steeds iets beter! Smash is echt een leuk en mooi konijn! Hij vind echt wel een leuk en lief maatje!Doe Smash maar een dikke knuffel van mij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
El Cid Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Heel veel sterkte met het verlies van Smash! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Heel veel sterkte met het verlies van Smash!Smash leeft nog hoor, zijn vriendinnetje is overleden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
El Cid Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ja, ik zie het, helaas kreeg mijn computer uitgerekend op dat moment kuren en kon ik de naam niet terugveranderen! Sorry! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Oke, dat geeft niet hoor, kan gebeuren, maar ik denk, ik zeg het even. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
El Cid Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Is goed hoor, dank je. Helaas was ik het bericht meteen na posten kwijt, en opzoeken lukte niet snel genoeg, en veranderen kon niet meer daardoor, ik vind het heel vervelend dat het gebeurd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Zoals ik al zei, dat kan gebeuren, dat geeft niks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Vergissen is toch menselijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2012 Ik heb Samsh ook even vast gehad (moest hem in de koppelren zetten) en ik vond hem ook erg lief! Ik hoorde dat het die zaterdag toen je hem had gebracht er niet heel leuk aan toe ging, maar het ging steeds iets beter! Smash is echt een leuk en mooi konijn! Hij vind echt wel een leuk en lief maatje!Doe Smash maar een dikke knuffel van mij!Ik zal het doen als ie weer t huis is. Hij is naar mensen gewoon erg lief, alleen naar konijnen behoorlijk kieskeurig Ja, ik zie het, helaas kreeg mijn computer uitgerekend op dat moment kuren en kon ik de naam niet terugveranderen! Sorry!Maakt niet uit, Smash is er gelukkig nog Vergissen is toch menselijk.Zekers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.