Ga naar inhoud

Rust zacht Marijtje :(

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

Lieve Marijtje, Smash was op zoek naar een lieve meid. Dus wij naar de opvang gegaan en daar zat jij ook. Een van de beheerders van de opvang had jou in gedachte voor Smash.

Smash is een week wezen logeren om samen met jou een koppeltje te vormen en een week later mocht ik jullie ophalen. Het was geen liefde op het eerste gezicht maar jullie kwamen steeds dichter naar elkaar toe.

Dinsdag ben ik toch met je naar de dierenarts gegaan omdat ik het vele drinken en plassen niet normaal vond. Alleen helaas raakte je in shock na het afnemen van het bloed. De dierenarts heeft nog voor je geknokt maar helaas trok je het niet. Waarschijnlijk was je toch behoorlijk ziek terwijl je daar weinig van liet blijken.

Lieve Marijtje, helaas heb ik niet lang van je kunnen genieten, jij van Smash en hij van jou, rust zacht en speel maar met de andere konijntjes op de regenboogbrug.

Foto-HTSHWQVR.jpg

Foto-SKYXLQYV.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieve Domino,

Ik vind het echt zooo jammer voor jou en Smash dat het zo gelopen is..:'( Als iemand z'n best doet voor zijn of haar konijnen dan ben jij het wel! En deze keer heb je ook weer alles gedaan wat je kon, maar ze was gewoonweg al te ziek.. Gelukkig heeft ze nog wel even kunnen genieten van een leuk leventje bij jou en Smash! En ik weet 100%zeker dat je voor hem weer een lief vriendinnetje zal vinden:)

Het blijft altijd moeilijk vind ik om afscheid te nemen van zo'n lief beesje.. Maarja het 'hoort er nou eenmaal bij' en ze geven ook zoveel leuks terug:) (en het zou ook gek zijn als we er geen moeite mee hadden toch;))

Marijtje heeft iig een mooi plekje in de tuin nu, en is weer samen met de andere lieverds die we helaas moeten missen..

Sterkte!

xx je zussie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik hoop het ook, en dat hij weer lekker kan genieten. Hij zit nu maar in het hoekje achterin de ren.... komt alleen heeeeeel voorzichtig een klein stukje gedroogd brood halen of een worteltje als ik het geef, maar voer.... dat laat ie net zo lang liggen tot ik weg ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, beroerd he :( Loop je er nog steeds stage? Morgen gaat Smash weer op date namelijlk.

Nee mijn stage periode is voorbij! Maar ik kom daar zeker nog wel helpen hoor! Heb het echt heel erg naar mijn zin gehad!

Ik hoop dat Smash weer een leuke dame gaat vinden! Ze hebben echt wel leuke dame's daar zitten en hopelijk zit daar een leuk lief vriendinnetje voor hem! Het is hem gegunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop het ook heel erg. Ik was al aan het rondkijken geweest op de site maar er waren er niet veel die me meteen aanspraken (ook ivm karakter, ik wil graag een meisje wat niet bang is van mensen zodat hij zich eraan kan optrekken). Dus ik had nog 2 andere ergens anders gezien, maar dat is ondoenlijk om te regelen. Dus toen ik weer terug belde vanmiddag zei ze dat er nog een paar waren binnengekomen die nog niet op de site stonden waarvan ook een paar heel knuffelige. Dus wie weet :)

Ik heb je zeker niet gezien die zaterdagen? Of wel? Ik heb ook iedere dag gebeld hoe het ging :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop het ook heel erg. Ik was al aan het rondkijken geweest op de site maar er waren er niet veel die me meteen aanspraken (ook ivm karakter, ik wil graag een meisje wat niet bang is van mensen zodat hij zich eraan kan optrekken). Dus ik had nog 2 andere ergens anders gezien, maar dat is ondoenlijk om te regelen. Dus toen ik weer terug belde vanmiddag zei ze dat er nog een paar waren binnengekomen die nog niet op de site stonden waarvan ook een paar heel knuffelige. Dus wie weet :)

Ik heb je zeker niet gezien die zaterdagen? Of wel? Ik heb ook iedere dag gebeld hoe het ging :P

Er zitten inderdaad niet echt knuffelige konijnen meer, de meeste zijn allemaal al herplaatst!

Nee ik ben er nooit op zaterdag geweest! Ik kan me wel herinneren dat er bijna elke dag iemand belde over Smash en dat was jij dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat was ik. Wilde altijd graag weten hoe het met hem ging. Hij kan een enorme hufter zijn, maar tegelijkertijd heeft ie zoiets enorm liefs over zich. Dat kan ik niet weerstaan. Hij heeft echt een plekje in mijn hart verovert. Hij komt oorspronkelijk ook daarvandaan. Hij is bij de kinderboerderij over het hek gegooid en was ook enorm bang voor mensen. en tegen konijnen kan ie een hufter zijn, maar hij heeft een aantal jaar al bewezen dat ie echt wel een goeie kant heeft, want hij was heel lief voor lizzy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .