Ga naar inhoud

Castratie Paco


Moniek

Aanbevolen berichten

Morgen wordt ons kleine ventje gecastreerd. Ik vind het echt super spannend en ben al de hele week zenuwachtig. Hij heeft namelijk EC gehad. De DA gaat hem nog wel even goed checken.

De rest gaat gelijk mee voor inenting en controle. Ik hoop zo dat alles goed gaat. Dan heeft hij over een paar weken lekker zijn eigen vriendinnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben hem net weggebracht. DA heeft hem nog goed bekeken en hij mag gecastreerd worden. Om 15.00 uur gaan we hem ophalen. De rest gaat dan mee. Was trouwens zo lief. Ik kreeg nog kusjes en hij kwam helemaal in mijn armen hangen om nog even gekroeld te worden. Zo schattig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paco is weer lekker thuis en alles is goed gegaan. Hij eet alweer alles en er liggen keutels. Dat scheelt een hoop zorgen.

Er was nog wel een andere verrassing: ons pleegkonijntje is geen vrouwtje maar een mannetje. Die kan dus toch niet blijven. Gaan we over 4 weekjes op zoek naar een leuk vriendinnetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat toch nog niet helemaal goed met Paco. Vrijdag at hij gewoon alles, maar vanaf zaterdag is het toch een stuk minder. Hij eet wel hooi, maar zijn brokken laat hij bijna allemaal staan. Bramenblad, peterselie, paardebloem en fruit gaat er wel in. Ook wel een beetje gedroogd spul. Heeft iemand nog tips zodat hij zijn biks weer gaat eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet zijn wond van de castratie eruit? Is hij verder wel levendig? Misschien even aan zijn oren voelen of ze erg gloeien.

Ik heb geen tips om hem zijn biks te laten eten. Als je het niet vertrouw zou ik gewoon ff de DA bellen, maar als hij verder wel gewoon goed eet en niet ziek eruit ziet denk ik dat het biks eten vanzelf wel weer komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zien niks geks aan de wond. Hij is ook wel levendig en oogt niet ziek. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de DA. We hebben ook de pijnstilling iets verhoogd. Hij eet nu echt selectief, terwijl hij normaal op zijn eten af stormt. Er liggen ook niet zoveel keutels als normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .