Ga naar inhoud

Duimen voor Marijtje!


Domino

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt duim ajb mee voor Marijtje. :( ik ben met haar naar de dierenarts geweest om na te kijken waar dat vele drinken en plassen vandaan kwam. Dus urine wordt gecheckt en ook bloed afgenomen. Al met al geen hele heftige onderzoeken. Maar toen ze klaar was en we haar weer in de bench zetten, zakte ze in elkaar. Ze was in shock geraakt. Meestal komen ze daar vrij snel weer uit, maar ze bleef erin. Ze is opgenomen en ze gaan voor haar knokken. Het was absoluut niet normaal dat ze zo heftig in shock raakte. Waarschijnlijk is er behoorlijk wat mis met haar.

Ik duim dat ze erdoor komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft het harde duimen niet geholpen :( de dierenarts belde vanavond dat ze was overleden. :(:( ik wilde haar zo graag van haar probleem afhelpen, en dan gaat het helemaal mis :( waarschijnlijk was ze al behoorlijk ziek. Al was ze nog wel heel levendig, maar aankomen deed ze ook niet. Ik vond haar behoorlijk mager, dat was ze in het asiel al en ze vrat zich het ongans hier, maar aankomen en wat voller worden lukte niet. En als ze niet ziek was geweest had ze waarschijnlijk niet zo heftig in shock geraakt als dat nu is gebeurd.

morgen de opvang ook bellen.... dat vind ik helemaal rot :( en die arme arme Smash, nu is hij weer alleen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben de onderzoeken niet eens meer doorgezet. Hij had expres gewacht met het bloed opsturen omdat hij al z'n twijfels had of ze het zou redden ja of nee. En dan kan ik het wel opsturen, of autopsie laten doen maar dat kost behoorlijk veel geld en ik krijg haar er toch niet mee terug. Klinkt misschien rot maar goed... ik heb wel het idee dat het niet iets besmettelijks is ofzo, Smash doet nog gewoon zoals altijd en ze had het al toen ik haar net had, toen viel me al op dat ze zoveel dronk. Dus ik denk dat er binnenin al iets niet goed was met haar, maar dat kan vanalles zijn.

Wat ook opviel is dat ze ehm ja hoe zeg ik dat nou netjes. Vrij snel na haar overlijden begon te ruiken. Normaal duurt dat wel eventjes maar er hing vanmorgen al een bepaalde geur om haar heen. Volgens de dierenarts had ze, als ik gisteren niet heen was gegaan, binnenkort uit zichzelf doodgegaan. Hij kon me niet exact vertellen wat ze mankeerde, maar dat het niet goed was, was een ding wat zeker is.

Ik heb haar vanavond d'r laatste rustplekje gegeven. Ze is nu bij de andere konijntjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap heel goed dat je het onderzoek niet doorgezet hebt, je krijgt haar er inderdaad niet mee terug en als je zeker weet dat het niet besmettelijk is dan is het eigenlijk ook niet eens zo belangrijk.

Mag ik vragen of je iets aan haar merkte buiten het vele drinken en afvallen? Was haar karakter veranderd of was ze minder actief ofzo? Wat was de reden dat je besloten hebt om naar de DA te gaan?

Sorry voor alle vragen :$ Ik maak me erg zorgen om Dribbel omdat zij hetzelfde 'ziektebeeld' heeft, vandaar dat ik graag wat meer informatie wil om te achterhalen of het verstandig is om een bloedonderzoek te laten doen bij Dribbel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .