Spring naar bijdragen
Remina

hoihoi

Recommended Posts

Kom me even voorstellen:thumbsup:

Ik ben 26 en heb 2 zoontjes ( 3 en 5 ).

Vorige week zaterdag hebbben wij een voskonijntje gekocht en vannochtend hebben we nog een maatje voor haar erbij gekocht ( las dat 2 konijntjes toch het beste is ) de 2e is een dwerghangoortje, zelfde kleur als het vosje.

In het begin was het even aftasten, maar op 2 keer achter elkaar ge-ren na, is er verder niets meer voorgevallen en hebben ze al een paar keer tegen elkaar aangelegen en wassen ze elkaar. Ze zijn beiden rond de 8/9 weken.

Nou dit was even iets over mij, ik ga even verder kijken op het forum!:bunny1:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welkom! en veel plezier hier!

(ik wil niet vervelend doen, maar je weet toch wel dat je ze op 12 weken uit elkaar moet halen, als je ongeplande zwangerschappen wil vermijden?....)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ah, ik had begrepen dat je een vrouwtje had en er een mannetje bijgehaald had, maar dat zal dan een verkeerde interpretatie van mij geweest zijn :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zal wel komen door dat woord 'maatje' haha

Maar het zijn 2 vrouwtjes, beiden door een dierenarts gecontroleerd, dus ga ervanuit dat het ook 2 vrouwtjes zijn. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoihoi, welkom!

Ben ook benieuwd naar de foto's!

Dat ze door de dierenarts gecheckt zijn wil niets zeggen, ook zij zitten dr regelmatig naast. Dus met 12 weken toch even opnieuw laten nakijken, desnoods door een goede fokker in de buurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja voor de zekerheid laat ik ze idd nog even rond de 12 weken nakijken, je weet maar nooit hé..en hier zijn wat foto's:bunny1:

De bovenste 2 is punky ( ja onze konijnen hebben niet echt originele namen haha ), de 2 daarna zijn van bruintje, en dan nog van 1 samen.

punkyinkastdv1.jpg

punky1kp6.jpg

bruintje1jr9.jpg

bruintjeliggendbs7.jpg

samenkk8.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op het forum. Goed van je zeg dat je er een maatje voor je nijn bij heb gehaald. Veel plezier met je konijnen, ze zijn echt heel mooi. En natuurlijk veel plezier hier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welkom welkom.op dit fantastische,gezellige en vooral leuke forum:)

aaaaaaah Bruintje is echt een sweedie(:wub:)Punkie is ook mooi:)

(im in love op Bruintje:love:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .