Ga naar inhoud

Prijslijst inentingen


Mieke68

Aanbevolen berichten

't Holland in Duiven: 17,50 per konijn


(eerste woensdag van de maand konijnen spreekuur, geen bijkomende kosten. Anders +16.50 consult eenmalig)


 


Nog steeds een goeie deal als ik het vergelijk met alternatieven in de buurt


Elke in Arnhem: 25.50 per konijn tijdens spreekuur 2e zaterdag van de maand, anders 35 per konijn


Dierenkliniek Velperweg in Arnhem: ~35 per konijn (107,14 voor drie, precieze berekening onduidelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat mijn konijnen morgen enten en zal 71 euro kwijt zijn voor 3 konijntjes. Eerste konijn kost 31 euro, elk volgend konijn 20.


 


Om heel eerlijk te zijn blijf ik het wel bloedduur vinden hoor. Om een spuitje met wat vloeistof in te spuiten.. Maargoed, neemt weer 2 ziektes weg waar ze aan kunnen doodgaan.


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Weet niet of het hier toegestaan is, maar welke dierenartsen in de omgeving van Rucphen (Roosendaal/Breda) hebben niet al te hoge prijzen? Goedkoopste tot nu toe is 25 euro, maar wel een stukje reizen


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier vorige week voor twee konijnen 51,50 betaald tweede konijn was goedkoper en de check up ofze nog gezond waren, ook zijn de nageltjes geknipt, ik woon zelf nu in Nijkerk merk wel dat er grote verschillen zitten in prijzen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Schagen (willig): 13 euro per konijn en 1x consult van 26 euro (ook als je met meerdere dieren komt, betaal je maar 1x consult). De prijzen zijn inclusief alle gewilde controles en adviezen.

Alkmaar (WHG): 33,50 euro per konijn incl. consult, alleen geldig op de dinsdag ochtend en woensdag ochtend. Daarbuiten is het 40,20 euro per konijn.

Inmiddels is willig overgenomen. Ze rekenen nu 42 euro per konijn!!! Korting is niet meer mogelijk. Duur...

Ze enten met de nieuwe stof, maar ik heb geen hoge dunk van ze als het om konijnen gaat. Narcose doen ze via de bloedbaan en dat lijkt me niet correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is willig overgenomen. Ze rekenen nu 42 euro per konijn!!! Korting is niet meer mogelijk. Duur...

Ze enten met de nieuwe stof, maar ik heb geen hoge dunk van ze als het om konijnen gaat. Narcose doen ze via de bloedbaan en dat lijkt me niet correct.

Narcose kan prima via de bloedbaan, mits de DA weet wat 'ie doet. Gas anesthesie is wel wat makkelijker bij te stellen, dus soms gaat daar de voorkeur naar uit, maar intraveneus is niet per se incorrect.  :)

Maar ja, 42 euro per konijn is een hoge prijs ja. (Hoewel Willig zo te lezen dus eerst 49 euro per konijn vroeg, inclusief consult, of 52 euro per twee konijnen, inclusief consult)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narcose doen ze via de bloedbaan en dat lijkt me niet correct.

Ligt er maar net aan hoe ze dat doen. Ik heb stage gelopen waar ze een narcosepomp gebruikte dat direct in de bloedbaan komt via een infuus. Je kunt dat heel nauwkeurig doseren en de dieren zijn heel snel weer wakker. Die praktijk vond dat veel veiliger voor de dieren én het personeel dan gasnarcose.

 

Daar kwamen bijna alleen honden/katten maar een goede dierenarts kan ook een infuus bij een konijn aanleggen dus het kan zeker wel veilig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier gemaild gezien ik vorig jaar verhuisd ben en ik wel benieuwd was naar de kosten.... €114 voor 2 konijnen!!!

Dus, Dierenziekenhuis Groningen is daarvoor geen aanrader. Ga nu maar naar het Noorderplantsoen of mijn oude DA: van Stad tot Wad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kosten bij onze DA (Dierenkliniek Dukenburg): (ik weet niet meer of ik hier al gereageerd, even geen zin om alles na te lezen, sorry als het dubbel is!)


 


6 konijnen, DA komt aan huis, incl. controle gebit/nagels/buik/geslachtjes: EUR. 194,-


Geen gesleep, geen stress, en ook nog even lekker nakletsen met een kop koffie. Ik kan het jullie allemaal aanraden!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .