Ga naar inhoud

Prijslijst inentingen


Mieke68

Aanbevolen berichten

Ik ben eens even terug aan het lezen en ik zie alleen maar gigantisch hoge prijzen! wat bizar! Bij elke dierenarts die ik aan de telefoon had was het 18 tot 22 euro!! Ik heb Westerbork, Beilen, Hoogeveen, Hardenberg en Emmen gebeld!

Het hangt ook af van waar je woont, Emmen is dan wel een grote stad, maar je zit denk ik aan de goede kant van t land :P

In de randstad is het vaak (niet altijd) veel duurder. Hier is het 29,90 incl gezondheidscheck per konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar op de site van stad en land kliniek in Amsterdam staat dat het 21€ kost? Is dat inclusief consult enzo? Want zelf woon ik in Bussum en als ik zie dat in Hilversum 53€ per konijn is dan zal het in Bussum ook wel zo zijn en daarvoor rijden mijn ouders graag eventjes met de nijnsels naar Amsterdam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eens even terug aan het lezen en ik zie alleen maar gigantisch hoge prijzen! wat bizar! Bij elke dierenarts die ik aan de telefoon had was het 18 tot 22 euro!! Ik heb Westerbork, Beilen, Hoogeveen, Hardenberg en Emmen gebeld!

Inclusief consult?Ik weet dat in hoogeveen een knaagdierconsult € 15,50 kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat normaal is maar die man die heeft ze even met ons gewogen, bekkie, pootjes en geslacht gecontroleerd.. Ik heb ook voor beide nog zo'n mooi boekje meegekregen ;)

dit koste per konijn 18,50 (+/-)

ps. knaagdierconsult? er word hier toch zo op benadrukt dat konijnen haasachtigen zijn? :P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vanmorgen alle dierenartsen in de omgeving (dat waren er 6) gebeld met de vraag "wat kost het inenten van een konijn", omdat onze Hazel en Jip weer aan de beurt waren voor hun jaarlijkse prik. Kreeg haast een hartverzakking van de prijzen. Voor 2 konijnen zou ik 65 tot 100 euro kwijt zijn! Als laatste belde ik naar Diergeneeskundig Centrum Zeeland. Daar kon ik terecht voor "maar" 27,50 voor 2 konijnen incl. een gezondheidscheck. Bizar zeg wat een asociale prijzen er gerekend worden, terwijl het dus duidelijk ook een stuk goedkoper kan! Het was even sjouwen met Hazel van ruim 7 en Jip van 5 kilo, maar ze zijn weer geprikt en gezondverklaard! Bedankt Diergeneeskundig Centrum Zeeland!

Ik betaalde dus 15,- voor het eerste en 12,50 voor het 2de konijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb, denk ik, ben het alweer vergeten, 96 euro betaald voor vier konijnen. 't Was alleszins in de 90 euro. Controle tandjes, oren, gewicht, nagels, inentingen van allevier én een klit weggeschoren bij Luna + ontsmetting en zalf. Consult is 29 euro, Stel dat Luna's pootje gratis was, is het 17 euro per konijn. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .