Ga naar inhoud

Prijslijst inentingen


Mieke68

Aanbevolen berichten

Hilversum: 53 euro

Den Dolder: 43 euro (elk volgend konijn 37euro)

DAP Bolsward: 22,50

Waterpoort Sneek: 25 euro

Overloon-oploo: 16 euro

Schagen (willig): 13 euro per konijn en 1x consult van 26 euro

Nijkerk: Dierenkliniek De Arker € 39 euro

Alkmaar (WHG): 33,50 euro per konijn, op di- en woeochtend. Daarbuiten 40,20 per konijn

Breda: 29,50 euro

DAP IJmond Noord (Castricum): 25 euro

Ede: 30 euro, op speciale konijn-entings dagen

Sliedrecht: €35,- (elk volgend konijn €30,-)

Schagen (DK zuiderkaag): €35,- (elk extra konijn €17,50)

Ermelo: Sterkliniek voor vaste klanten 25 euro

DAP Bornego Heerenveen: € 20,00

Leiden:

dierenkliniek winkelhof Leiderdorp 28.50

dierenkliniek Moens 37.95

dierenkliniek de Mare 56.15

dierenkliniek 't Leidse Land 44.85

dierenkliniek Keerhoeve 33.02

Weemelanden in Vriezenveen: 28 euro (elk volgend konijn 19,50)

Wellensiek Bunschoten: 27,50 (elk volgend konijn 17,50)

Stratum Eindhoven: 48 euro (elk volgend konijn 19.50)

Akkermans Sint Michielsgestel: 27, 50 euro

Bergen op zoom: consult 18,50 + inenting 13,50.

Er kunnen meerdere konijnen in hetzelfde consult, dus 1 konijn is 32,-. 2 konijnen 45,50.

Dierenkliniek Moerstraten: 25 euro

Groningen (Paterswoldseweg): 25 euro voor de eerste, 17,50 voor de volgenden

Overschie: 35 euro.

Konijnenspreekuur: 2.50 per konijn per prik (Waar is dit??????)

Assen (Borgstee): 25 euro (ieder volgend konijn 17.50)

Buiten konijnenspreekuur 38,50.

Amsterdam (Stad & Land dierenkliniek): 21,25

Breda: 25 euro.

DAP in de IJmond (Cederstraat, IJmuiden) € 29,50 p/konijn

Op speciale entdagen € 24,50 p/konijn, bij groepen krijg je nog extra korting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

De eerste keer dat ik Chibi inente bij Dierenkliniek Eikenlaan in Groningen, (eind vorig jaar, met de nieuwe enting),

was het volgens mij 40 euro. Over eventuele korting bij een 2e konijn weet ik niet, toen had ik nog geen 2e konijn.

Als ik alles zo lees lijkt 40 euro wel duur, maar aan de andere kant kreeg ik er toen een complete checkup bij.

Er werd gewogen, bekeken, gevoeld, geluistert en van alles en nog wat.

Plus; Ik heb gewoon hele goede ervaringen bij deze DA en weet precies wat ik kan verwachten,

dus als ik dan ietsjes meer moet betalen dan anderen vind ik dat niet zo erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Assen (Borgstee): 25 euro (ieder volgend konijn 17.50)

Buiten konijnenspreekuur 38,50.

Amsterdam (Stad & Land dierenkliniek): 21,25

Breda: 25 euro.

DAP in de IJmond (Cederstraat, IJmuiden) € 29,50 p/konijn

Op speciale entdagen € 24,50 p/konijn, bij groepen krijg je nog extra korting

Weesp Groote Plein: 35 euro, 2 e konijn 5 euro korting inclusief check up Dus 2 nijnen 65 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mol :

De dierenarts die Blacky in entte, vroeg 35€, waarvan 18€ bij haar standaard tarief was voor visite met konijn.

(inclusief volledig nazicht natuurlijk, dat bedoelt ze dan ook met het standaard tarief dat gevraagd wordt voor konijnen, al het extra dat je betaald is bv medicatie of speciale behandelingen).

De dierenarts waar ik hem ga laten castreren, vraagt standaard iets meer dan 22€ voor een visite, ook met konijn dus.

Maakt het gelijk duurder natuurlijk.

Alleen is deze konijnkundiger, dus voor castreren en moeilijke zaken, ga ik toch naar daar, voor het enten dan weer naar de eerste, scheelt wel een hele som he! En een prik is een prik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanmorgen eens rondgebeld voor de jaarlijkse entingen.

In Hoofddorp kosten ze allemaal (die wel opnamen) € 39,00 voor de 1e en € 35,00 voor de volgende en buiten de konijnenspreekuren € 42,00 per konijn.

Je zou bijna de NMA inschakelen. Ik vind het apart dat de prijzen zo exact overeenkomen.

De dierenartsenpraktijk in Uithoorn vraagt € 33,70.

De Dierenwinkel (enting word gegeven door een DA) in Lisse vraagt € 24,95 per konijn maar dat is alleen 10 april van 15:00 tot 17:00.

De dierenartsenpraktijk in de winkel in Vijfhuizen vraagt € 27,50 en ik krijg nog wat korting omdat ik 4 konijnen heb, hoeveel word ik nog over teruggebeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de dierenkliniek in Waregem is het 19 euro voor vaccinatie en 33 euro consult = 52 euro per konijn. Bij 2de konijn is het consult minder.

Vind ik wel wat veel :s.

Moet dat eigenlijk echt bij een konijnkundige? Anders bel ik nog wat rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de dierenkliniek in Waregem is het 19 euro voor vaccinatie en 33 euro consult = 52 euro per konijn. Bij 2de konijn is het consult minder.

Vind ik wel wat veel :s.

Moet dat eigenlijk echt bij een konijnkundige? Anders bel ik nog wat rond.

Rekenen ze twee consulten? Dat is echt belachelijk. Ik zou zelf niet zo kritisch zijn wat betreft de inentingen en konijnkundigheid, iedere halvegare kan wel een injectie geven als het 'm even voor gedaan wordt. Enige wat belangrijk is, is dat je konijnen gezond zijn. Wat je wel mee moet laten wegen is dat een goede check up elk jaar ook wel erg fijn is. Ik heb zelf dit jaar wel voor een goedkopere dierenarts gekozen i.p.v. mijn eigen, die nogal duur is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welja, dat vond ik ook raar. Soms rekenen ze geen voor het 2de, soms wel (hoewel ik eruit kon afleiden dat ze toch wel iets bij vragen). Toen ik vroeg waarom/wanneer zeiden ze "te zien hoeveel werk eraan is". Huh?

Zal dus toch maar even rondbellen als het zover is en vragen of ze ook een degelijke check up doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind die hoge consulten ook een beetje belachelijk hoor, bij ons hebben ze 2 inloopspreekuren , dan zit de hele wachtkamer vol met gestresste konijnen, maar ze nemen evengoed de tijd om ze even goed na te kijken. je kan alles vragen en ik vind zo een jaarlijkse check up idd ook niet verkeerd hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .