Ga naar inhoud

Prijslijst inentingen


Mieke68

Aanbevolen berichten

In Groningen (Paterswoldseweg, fijne kliniek, m.n. dierenarts de Bont) 25 euro voor de eerste, 17,50 voor de volgenden.

Ik krijg nooit een standaard check-up (en mijn konijnen ook niet ;) ), maar kijk zelf alle beestjes regelmatig na. Kleine dingen op indicatie nakijken kost niks extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenarts in Overschie:

Oude (2 jaarlijkse) enting 18,-

Nieuwe (jaarlijkse) enting 35 euro.

Nou kan ik net zo goed voor de oude enting gaan als de prijs zo weinig uitmaakt.

Ga ik in het najaar gewoon weer gezellig terug naar de DA.

Worden de konijnen ook weer even nagekeken.

Gewogen, tanden bekeken, hart geluisterd. Dat kan ik thuis niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het handiger om alleen berichten met prijzen te plaatsen hier? Als je straks over halve pagina's met gesprekken over dierenartsen moet doorlezen terwijl je juist denkt een makkelijk overzicht van tarieven gevonden te hebben, wordt het ook niet echt makkelijker van..

Eh ja, mee eens.... Het was niet de bedoeling dat er hier lekker geklessebest ging worden, dames! ;) Het ging om PLAATSNAMEN en PRIJZEN van de entingen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan de topicstarter in het eerste bericht een overzicht maken, gewoon een lijstje dus, adh van wat hier gepost is, zodat je alleen het eerste bericht hoeft te bekijken en niet een heel topic door hoeft te bladeren en idd ook niet allerlei verhalen door moet gaan zitten lezen over wie waarom naar welke DA gaat en of deze of gene nu wel of niet belt of mailt met prijzen?

Jaaaaa hallootjes, dat is een boel werk, hoor~! :bounce:

Misschien moeten we even opnieuw beginnen :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilversum: 53 euro

Den Dolder: 43 euro (elk volgend konijn 37euro)

DAP Bolsward: 22,50

Waterpoort Sneek: 25 euro

Overloon-oploo: 16 euro

Schagen (willig): 13 euro per konijn en 1x consult van 26 euro

Alkmaar (WHG): 33,50 euro per konijn, op di- en woeochtend. Daarbuiten 40,20 per konijn

Breda: 29,50 euro

DAP IJmond Noord (Castricum): 25 euro

Ede: 30 euro, op speciale konijn-entings dagen

Sliedrecht: €35,- (elk volgend konijn €30,-)

Schagen (DK zuiderkaag): €35,- (elk extra konijn €17,50)

Ermelo: Sterkliniek voor vaste klanten 25 euro

DAP Bornego Heerenveen: € 20,00

Leiden:

dierenkliniek winkelhof Leiderdorp 28.50

dierenkliniek Moens 37.95

dierenkliniek de Mare 56.15

dierenkliniek 't Leidse Land 44.85

dierenkliniek Keerhoeve 33.02

Weemelanden in Vriezenveen: 28 euro (elk volgend konijn 19,50)

Wellensiek Bunschoten: 27,50 (elk volgend konijn 17,50)

Stratum Eindhoven: 48 euro (elk volgend konijn 19.50)

Akkermans Sint Michielsgestel: 27, 50 euro

Bergen op zoom: consult 18,50 + inenting 13,50.

Er kunnen meerdere konijnen in hetzelfde consult, dus 1 konijn is 32,-. 2 konijnen 45,50.

Dierenkliniek Moerstraten: 25 euro

Groningen (Paterswoldseweg): 25 euro voor de eerste, 17,50 voor de volgenden

Overschie: 35 euro.

Konijnenspreekuur: 2.50 per konijn per prik (Waar is dit??????)

aangepast door Mieke68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou kijk eens, toch een boel werk gedaan! Super! Je kan dit kopiëren en plakken in je eerste post, zodat iedereen gelijk een mooi overzichtje heeft :)

Goed, hè? Alleen weet ik niet hoe ik het kan copiëren naar mijn eerste post, dat gaat volgens mij niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Assen (Borgstee) per konijn 25 ieder volgend konijn op zelfde adres 17.50. Buiten konijnenspreekuur 38,50. En ik had nog gevraagd of hij even wou voelen of de bobbeltjes in Bunbun's nek iets waren waar ik mij zorgen om moest maken. Dat heeft hij ook even gedaan en dat was verder goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAP in de IJmond (Cederstraat, IJmuiden) € 29,50 p/konijn

Op speciale entdagen € 24,50 p/konijn

Bij groepen krijg je nog extra korting (wij betaalden bij 4 konijnen € 20,75 p/konijn).

Alles inclusief check-up (gewicht, nagels, baarmoeder/buik, tanden, vacht, etc.)

aangepast door Jorieke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geweest bij Dier Medisch Centrum Kennemerland (locatie Velserbroek, ook praktijk Beverwijk/ Heemskerk) met de 4 bunny's: €25 per konijn. Ik wilde niet weer een uur wachten tijdens entingsdagen (zoals voorgaande jaren i.v.m. drukte) met een aantal konijnen (worden er steeds meer ;-). Het mocht gelukkig voor de prijs van de entingsdagen, maar dan op afspraak. Overigens ook een check-up van gebit, kaak, darmen en littekens (i.v.m. sterillisaties). Volgens mij iets hogere prijs dan vorig jaar (elk konijn nu één entingsbuisje), maar hoeft nu nog maar 1x per jaar dus dat is toch weer goedkoper :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .