Ga naar inhoud

Prijslijst inentingen


Mieke68

Aanbevolen berichten

Schagen (willig): 13 euro per konijn en 1x consult van 26 euro (ook als je met meerdere dieren komt, betaal je maar 1x consult). De prijzen zijn inclusief alle gewilde controles en adviezen.

Alkmaar (WHG): 33,50 euro per konijn incl. consult, alleen geldig op de dinsdag ochtend en woensdag ochtend. Daarbuiten is het 40,20 euro per konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAP Ijmond Noord (Castricum) 25 euro per konijn.

En een kleine kanttekening bij bovenstaande reacties, voor zover ik weet mag je een ziek konijn niet vaccineren dus zou een dierenarts altijd moeten controleren voor de vaccinatie...Dus een check-up zou standaard moeten zijn.

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe enting in sliedrecht €35,- met complete checkup en nagels knippen e.d (indien nodig) , 2e (en volgende ) konijn is €30,-

Ben nu wel een goed half uur binnen geweest, anders was het altijd spuit erin en gaan, nu werden ze echt heel goed nagekeken en hebben we het echt uitgebreid over de konijnen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schagen (DK zuiderkaag) €35,- incl. consult (maag/darm en gebit controle) en eventueel nagels knippen. elk extra konijn €17,50.

Zuiderkaag wilde aan mij geen prijs doorgeven.. Ik zou tot 2x aan toe terug gebeld worden, maar na 2 weken nog niets vernomen..

Maar ze zijn dus duurder als Willig die ook in Schagen zit :)

Willig is overigens ook de konijnen arts van het dierenasiel Schagen eo. Willig staat ook bekend als DAP Schagen en zit bij Muggenburg.

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inderdaad ook wat rondgemaild voor de prijzen:

behalve de bovenste zitten ze allemaal in leiden, en het is allemaal incl consult

dierenkliniek winkelhof Leiderdorp 28.50

dierenkliniek Moens 37.95

dierenkliniek de Mare 56.15

dierenkliniek 't Leidse Land 44.85

dierenkliniek Keerhoeve 33.02

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gekregen met daarin een hele rits informatie.

Ik ben eigenlijk altijd gewend om naar de Zuiderkaag te gaan omdat mijn ouders dat ook altijd al deden met de huisdieren. en toen ik zag dat ze hier op het forum op die lijst stonden leek het me prima.

De dierenkliniek in Muggenburg zou ik niet weten te vinden eigenlijk, maar zal eens google dan. misschien voor de volgende x :)

Zuiderkaag wilde aan mij geen prijs doorgeven.. Ik zou tot 2x aan toe terug gebeld worden, maar na 2 weken nog niets vernomen..

Maar ze zijn dus duurder als Willig die ook in Schagen zit :)

Willig is overigens ook de konijnen arts van het dierenasiel Schagen eo. Willig staat ook bekend als DAP Schagen en zit bij Muggenburg.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gekregen met daarin een hele rits informatie.

Ik ben eigenlijk altijd gewend om naar de Zuiderkaag te gaan omdat mijn ouders dat ook altijd al deden met de huisdieren. en toen ik zag dat ze hier op het forum op die lijst stonden leek het me prima.

De dierenkliniek in Muggenburg zou ik niet weten te vinden eigenlijk, maar zal eens google dan. misschien voor de volgende x :)

Wij gingen juist altijd naar Winkel, maar zitten sinds een paar jaar bij Willig omdat dat makkelijker/sneller te bereiken is en hij goedkoper is. Hij is zeer kundig en tot nu toe altijd de goedkoopste. Hij staat ook op de lijst van dit forum.

Ik vind het een zeer aardige man en dat vind ik ook mee tellen ;)

Wij zijn nooit naar de Zuiderkaag gegaan omdat die als duur aangeprezen stond. Vandaar dat ik ook geen mail heb gehad, ik ben geen klant bij hun ;) Maar vind het wel vreemd dat ze dan niet terug bellen als ze tot 2x aan toe zeggen terug te bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het handiger om alleen berichten met prijzen te plaatsen hier? Als je straks over halve pagina's met gesprekken over dierenartsen moet doorlezen terwijl je juist denkt een makkelijk overzicht van tarieven gevonden te hebben, wordt het ook niet echt makkelijker van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan de topicstarter in het eerste bericht een overzicht maken, gewoon een lijstje dus, adh van wat hier gepost is, zodat je alleen het eerste bericht hoeft te bekijken en niet een heel topic door hoeft te bladeren en idd ook niet allerlei verhalen door moet gaan zitten lezen over wie waarom naar welke DA gaat en of deze of gene nu wel of niet belt of mailt met prijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .