Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
jrjsieben

Renske vers hondevoer

Recommended Posts

Ik wilde mijn hond op Renske overzetten maar mevrouw vindt het niet lekker

Ze wil liever de blikjes bonzo uit de winkel :P:p

Ik heb een nog volle doos met kip

6 pakjes met vis

En nog 7 pakjes met kip

ik vraag 1 euro per pakje

Als je in de buurt woont kan je het ophalen scheelt verzendkosten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha das balen zeg!!

ik weet wel bonzo zitten suikers, smaakmakers en dergelijke in.

vaak is het een periode van wennen omdat renske zo natuurlijk is,

zelfde als thee met suiker, en ineens ga je het zonder suiker drinken, in het begin niet lekker maar je went eraan en gaat het lekkerder vinden.

ik weet niet hoelang je al probeert? ik zou adviseren, geef hem renkse, wil hij niet eten jammer later weer proberen, als hij honger krijgt eet hij het waarschijnlijk vanzelf. en niks anders er even bij gaan geven

misschien proberen waard?

succes!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik geef het nog niet helemaal op :$

Maar ze is al afgevallen en dan ben je blij omdat ze haar brokken ook laat staan dat ze wat eten

Ze is al 15 jaar oud dus geen jonge hond meer :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar brokken zijn beter voor de tanden

Zie topic http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?57069-tandsteen-bij-oude-hond-weghalen&highlight=

En Renske is beter als Bonzo maar als zij daar de voorkeur aan geeft krijgt ze Bonzo

Wil ze geen brokken dan krijg ze gewoon alleen natvoer

Die jaartjes die ze nog heeft ga ik ook niet moeilijk doen

Maar ze stond op seniorenvoer van proplan en bonzo dus half om half brokken en natvoer

Als ze alleen natvoer gaat eten dan wil ik wel dat het een goede kwaliteit is

Maar smaken verschillen :mdr::mdr::mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Brokken zijn helemaal niet beter voor de tanden. Als je de tandjes mooi schoon wil houden moet je ze echt knaagwerk geven, een flinke lap pens of een lekker bot.

Mijn ene hondje heeft nog nooit brokjes gegeten en heeft werkelijk schitterende tandjes, mijn andere hondje.... tsja, geen idee wat die vroeger kreeg. Toen hij bij mij kwam zat er een soort pasta op zijn gebit. :beurk: Ik had al eens gevraagd wat het zou kosten om dat gebit schoon te laten maken. Gelukkig ging de viezigheid spontaan weg na een paar maanden normaal voer bij mij en ik geef dus geen brokjes. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies, fabrikanten zeggen dat brokken goed zijn voor de tanden, maar brokken vooroorzaken jusit tandsteen. Met vlees/bot krijgen ze (vrijwel) geen tandsteen.

Maar een hond van 15 mag wel gewoon eten wat die lekker vindt, misschien kan je nog iets anders lekkers vinden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Harde dingen die langs de tanden schuren, verwijderen de tandplak. Dus inderdaad een bot, kluif of brokken, waarbij een bot meer werking zal hebben. Een floss touw zou ook goed zijn.

Er is wel een maar.. Een hele grote maar.. Granen veroorzaken juist tandplak. Dus als je bijvoorbeeld Orijen/acana geeft of je geeft pedigree/royal canin, daar zit een heel groot verschil in.

Maar weer on topic...

Jammer dat je zo ver weg woont ;) Anders had ik die vis wel willen hebben..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mocht het doorgaan met Jet enzo, dan kan ik ze wel voor je meenemen Nicky. Maar dat is nog even afwachten.

Dat heb ik denk ik gemist Domino.. Wie is Jet? Is die in omgeving Alkmaar of woon je zelf in omgeving Alkmaar?

Ik begreep dat jrjsieben ook nog een kanidaat voor de Renske had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Renske en nog meer hondebrokken zijn net opgehaald door twee dames van een hondenopvang in Rotterdam

Heerlijk dat het goed terecht komt :mdr:

Zal even een slotje op laten zetten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .