Ga naar inhoud

Jet en Lennard.... wil niet meer

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

of 2 nieuwe nijnen erbij! een maatje voor lennard en een nieuwe maatje voor jet ;)

nee dat zal te veel worden voor je denk haha Kon dat maar.

Nee heel erg lastig zeg om zo'n beslissing te maken :(

Ik hoop dat je eraan uitkomt!

Als ik die ruimte had, had ik dat gedaan. Maar ik heb echt geen plek meer in de tuin voor een fatsoenlijke ren.

Zou je haar niet kunnen proberen te koppelen aan een van je koppels?? Of ben je heel erg tegen een konijn bij een goed koppel te zetten??

je hebt toch een koppel dat nog niet heel erg hecht is??

Ik ben heel eerlijk gezegd, niet zo happig op drietallen. Er zijn voorbeelden waar het supergoed gaat, maar vaak is er dan eentje het 3e wiel aan de wagen, en dat vind ik ook sneu.

MAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR Ik heb zo goed als zeker een plekje voor Jet gevonden!! :bounce: Moet morgen nog even contact opnemen met diegene :) Maar klinkt allemaal supergoed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een knokkend koppel, met alle kosten die daarmee gemoeid zijn, is erger ;)

Misschien wil het nieuwe 'baasje' wel meedelen in de benzinekosten... Fijn overigens dat Jet een goed huisje gevonden heeft, maar wel erg jammer dat het zo gelopen is. Het zal best moeilijk zijn om haar weg te brengen. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is het ook wel hoor, ik doe echt niet zomaar een dier weg, daar moet wel heel wat voor gebeuren. En Jet is zo ongeveer de duurste geweest :D Maar goed, ze is er gelukkig nog en heeft er niks aan overgehouden behalve een litteken op haar oor. En dat is het belangrijkste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld en ze is van harte welkom! Ze krijgt een grote ren tot haar beschikking en binnenkort als het lukt met koppelen ook een maatje ;)

Ow wat een goed nieuws :mdr: Nu hopen dat het wel gaat klikken met haar evt nieuw man..

Hou ons maar op de hoogte als je wel :love:

Heb er wel slape loze nachten van gehad :$ (niks vergelegen met jouw zorgen denk ) zat allerei opties te bedenken hoe ik zou kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor Jet!

Die knapperd verdient een leuk baasje en een heel lief maatje.

Zal wel moeilijk worden om echt afscheid van haar te nemen. Maar je weet wel weer dat ze goed terecht komt, daar is ook veel voor te zeggen. Sterkte met het afscheid en voor Jet heel veel succes, geluk en liefde bij het nieuwe baasje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .