NaOomkuuHh Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Zou je haar niet kunnen proberen te koppelen aan een van je koppels?? Of ben je heel erg tegen een konijn bij een goed koppel te zetten??je hebt toch een koppel dat nog niet heel erg hecht is?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2012 of 2 nieuwe nijnen erbij! een maatje voor lennard en een nieuwe maatje voor jet nee dat zal te veel worden voor je denk haha Kon dat maar.Nee heel erg lastig zeg om zo'n beslissing te maken :(Ik hoop dat je eraan uitkomt!Als ik die ruimte had, had ik dat gedaan. Maar ik heb echt geen plek meer in de tuin voor een fatsoenlijke ren. Zou je haar niet kunnen proberen te koppelen aan een van je koppels?? Of ben je heel erg tegen een konijn bij een goed koppel te zetten??je hebt toch een koppel dat nog niet heel erg hecht is??Ik ben heel eerlijk gezegd, niet zo happig op drietallen. Er zijn voorbeelden waar het supergoed gaat, maar vaak is er dan eentje het 3e wiel aan de wagen, en dat vind ik ook sneu. MAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR Ik heb zo goed als zeker een plekje voor Jet gevonden!! :bounce: Moet morgen nog even contact opnemen met diegene Maar klinkt allemaal supergoed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Ooooh dat zou fijn zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2012 Echt wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Dat is goed nieuws! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 Dat zou echt super zijn:-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 Ik heb gebeld en ze is van harte welkom! Ze krijgt een grote ren tot haar beschikking en binnenkort als het lukt met koppelen ook een maatje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 We willen wel op de hoogte blijven :mdr::mdr::mdr::yes:En fotos van het nieuwe onderkomen en adres :mdr::mdr::mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 Ja ik had m'n vriend al gevraagd, maar die begon al te mopperen over de benzine Nog maar even lief kijken naar hem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 Ja die benzine prijzen van nu daar wordt je niet vrolijk van hahahahahahahahahahJa ik had m'n vriend al gevraagd, maar die begon al te mopperen over de benzine Nog maar even lief kijken naar hem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 Ja en z'n auto is vorige week kapot geweest, dus duur geintje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 Een knokkend koppel, met alle kosten die daarmee gemoeid zijn, is erger Misschien wil het nieuwe 'baasje' wel meedelen in de benzinekosten... Fijn overigens dat Jet een goed huisje gevonden heeft, maar wel erg jammer dat het zo gelopen is. Het zal best moeilijk zijn om haar weg te brengen. Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 Ja dat is het ook wel hoor, ik doe echt niet zomaar een dier weg, daar moet wel heel wat voor gebeuren. En Jet is zo ongeveer de duurste geweest Maar goed, ze is er gelukkig nog en heeft er niks aan overgehouden behalve een litteken op haar oor. En dat is het belangrijkste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 fijn dat ze een nieuw huisje krijgt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 6 april 2012 Delen Geplaatst: 6 april 2012 Ik heb gebeld en ze is van harte welkom! Ze krijgt een grote ren tot haar beschikking en binnenkort als het lukt met koppelen ook een maatje Ow wat een goed nieuws :mdr: Nu hopen dat het wel gaat klikken met haar evt nieuw man..Hou ons maar op de hoogte als je wel Heb er wel slape loze nachten van gehad (niks vergelegen met jouw zorgen denk ) zat allerei opties te bedenken hoe ik zou kunnen helpen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 6 april 2012 Delen Geplaatst: 6 april 2012 Wat fijn voor Jet!Die knapperd verdient een leuk baasje en een heel lief maatje.Zal wel moeilijk worden om echt afscheid van haar te nemen. Maar je weet wel weer dat ze goed terecht komt, daar is ook veel voor te zeggen. Sterkte met het afscheid en voor Jet heel veel succes, geluk en liefde bij het nieuwe baasje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2012 Ja ik heb ook al een poos zitten piekeren. Maar wist echt geen andere oplossing. Ik ben wel blij dat ik wat moois voor haar heb gevonden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 6 april 2012 Delen Geplaatst: 6 april 2012 Ben wel benieuwd waar ze naar toe gaat . Iemand van BB? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2012 Bij een kennis van iemand van BB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 7 april 2012 Delen Geplaatst: 7 april 2012 En wanneer gaat het gebeuren ?De verhuizing :mdr::mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 8 april 2012 Delen Geplaatst: 8 april 2012 Bij een kennis van iemand van BB Misschien kan die BB-er de kennis op de hoogte brengen van BB. Zou wel leuk zijn als we haar, Jet, nog eens tegenkomen op BB. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 8 april 2012 Delen Geplaatst: 8 april 2012 Misschien kan die BB-er de kennis op de hoogte brengen van BB. Zou wel leuk zijn als we haar, Jet, nog eens tegenkomen op BB.Dat zou idd heel leuk zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
molly Geplaatst: 8 april 2012 Delen Geplaatst: 8 april 2012 Ze heeft de link van het topic van Jet gehad dus ze weet er van hoor:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten