Ga naar inhoud

Jet en Lennard.... wil niet meer

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt, de combi Jet en Lennard wil niet meer lukken vrees ik.

Ik had de badkamer helemaal schoongemaakt. Daar zijn ze beide echt nog nooit geweest. Ik had ze erin gezet en bleef erbij. Maar Jet beet Lennard echt hard, heeft meerdere plukken uit z'n haar getrokken en zelfs een klein wondje veroorzaakt. (gelukkig heel erg klein maar toch).

Ik heb ze een tijdje zitten aaien en toen zaten ze rustig. Maar uit het niks beet Jet Lennard boven z'n oog en ze wilde niet loslaten. Waarop Lennard boos werd, ik kon dat heel duidelijk zien. Hij deed niets tegen haar, zij begon en dan ook echt gemeen.

Ik zie dit niet meer goedkomen en weet ook niet zo goed wat ik nou moet doen. Ik zal Hannie ook mailen, daar komt ze vandaan. Wat ik evt kan doen.

Echt balen dit, ik hoopte dat de castratie van Jet goed zou doen, ze is dan ook een stuk aaibaarder geworden, maar verder heeft het niks geholpen helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè wat balen zeg. Het was eerder zo'n mooi stel.

Het lijkt me inderdaad geen goede basis om te blijven proberen.

Misschien is ze het vertrouwen in andere konijnen een beetje kwijtgeraakt... Wat ik niet hoop natuurlijk.

Je hebt verder geen "combi-mogelijkheden" met je andere nijnen hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smash is net terug van een week koppelen en dat gaat op zich goed, dus daar ga ik echt niet mee rommelen :P Plus het feit dat ik Jet al met hem heb geprobeerd en dat was meteen knokken.

Dan heb ik Babbel en Banjer nog, maar die zijn zo lief en verliefd op elkaar, die haal ik voor geen goud uit elkaar. En dan heb ik Soes en Urf nog. dat gaat op zich best goed. Urf pakt af en toe een pluk haar van Soes maar ze zitten ook wel vaak heel lief bij elkaar. Urf is nogal op z'n eten namelijk. Dus ja... eigenlijk haal ik die liever ook niet uit elkaar omdat dat op zich best goed gaat. Soes komt ook echt wel aan haar eten. Het is niet dat zij niet mag eten ofzo.

Dus ja... echt andere opties heb ik niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen zeg : (

Jet is dus overduidelijk niet vergeten wat Lennard haar heeft aangedaan....

Ik zou idd ook met Hannie even overleggen wat de opties zijn want ik weet van je dat een konijn erbij niet echt meer een optie is.

En rommelen met je andere stellen zou ik ook niet doen....die zijn lekker samen met elkaar:)

Maar wat dan?Ik weet niet of je het over je hart kan verkrijgen om misschien 1 omteruilen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik heel moeilijk, als ik het al zou doen, wil ik denk ik Jet een fijne andere plek geven. Maar dan wil ik ook weten waar ze heen gaat, en af en toe ook een update krijgen met hoe het gaat.

Ik weet niet zo zeer of ze niet vergeten is wat hij haar heeft aangedaan, want ik heb het vermoeden dat zij hem kwaad heeft gemaakt waardoor hij zo reageerde. Hij is echt een sul, maar ik zag nu ook aan hem dat hij gewoon boos werd dat ze zo deed tegen hem. Je zag hem echt gefrustreerd raken vanmorgen en hij wilde terug aanvallen maar ik hield dat tegen. Het was best zielig om te zien hoe hij boos werd.

En ik denk dat zij hem in het verleden ook heeft lopen ergeren, al dan niet door haar hormonen, maar nu kan dat het probleem niet zijn. Ze moet hem gewoon echt niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik heel moeilijk, als ik het al zou doen, wil ik denk ik Jet een fijne andere plek geven. Maar dan wil ik ook weten waar ze heen gaat, en af en toe ook een update krijgen met hoe het gaat.

Ik weet niet zo zeer of ze niet vergeten is wat hij haar heeft aangedaan, want ik heb het vermoeden dat zij hem kwaad heeft gemaakt waardoor hij zo reageerde. Hij is echt een sul, maar ik zag nu ook aan hem dat hij gewoon boos werd dat ze zo deed tegen hem. Je zag hem echt gefrustreerd raken vanmorgen en hij wilde terug aanvallen maar ik hield dat tegen. Het was best zielig om te zien hoe hij boos werd.

En ik denk dat zij hem in het verleden ook heeft lopen ergeren, al dan niet door haar hormonen, maar nu kan dat het probleem niet zijn. Ze moet hem gewoon echt niet meer.

Dat kan ook heel goed nog......

Wel moeilijk z'n keuze.....maar e wilt gewoon het beste voor beide:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je haar liever zelf hou en als het helaas niet anders kan wil je nstuurlijk het aller beste voor dr

Heel veel sterkte

Ja het had zo mooi geweest die 2 zo samen :(

We zijn erg begaan met Jet omdat renee19 en ik en meer mensen en de dierenambulance de zussen van Jet en Jet zelf hebben gevangen hier in Dordrecht

Ik hoop dat ze een goed huisje vindt

Ja dat weet ik inderdaad, heb je niet toevallig nog een plekje voor haar? :) Dan weet ik dat ze goed terecht komt.

jeetje dat is vervelend zeg.

Ja enorm :( baal er echt van. Ze waren in het begin zo lief... maar dat is helaas verleden tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:P

Ja het had zo mooi geweest die 2 zo samen :(

Ja dat weet ik inderdaad, heb je niet toevallig nog een plekje voor haar? :) Dan weet ik dat ze goed terecht komt.

Ik heb een koppel en durf er geen een bij te zetten

:P

Ja enorm :( baal er echt van. Ze waren in het begin zo lief... maar dat is helaas verleden tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .