Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Zoals de titel al zegt, de combi Jet en Lennard wil niet meer lukken vrees ik. Ik had de badkamer helemaal schoongemaakt. Daar zijn ze beide echt nog nooit geweest. Ik had ze erin gezet en bleef erbij. Maar Jet beet Lennard echt hard, heeft meerdere plukken uit z'n haar getrokken en zelfs een klein wondje veroorzaakt. (gelukkig heel erg klein maar toch).Ik heb ze een tijdje zitten aaien en toen zaten ze rustig. Maar uit het niks beet Jet Lennard boven z'n oog en ze wilde niet loslaten. Waarop Lennard boos werd, ik kon dat heel duidelijk zien. Hij deed niets tegen haar, zij begon en dan ook echt gemeen. Ik zie dit niet meer goedkomen en weet ook niet zo goed wat ik nou moet doen. Ik zal Hannie ook mailen, daar komt ze vandaan. Wat ik evt kan doen. Echt balen dit, ik hoopte dat de castratie van Jet goed zou doen, ze is dan ook een stuk aaibaarder geworden, maar verder heeft het niks geholpen helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polomeisje Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Hè wat balen zeg. Het was eerder zo'n mooi stel.Het lijkt me inderdaad geen goede basis om te blijven proberen.Misschien is ze het vertrouwen in andere konijnen een beetje kwijtgeraakt... Wat ik niet hoop natuurlijk.Je hebt verder geen "combi-mogelijkheden" met je andere nijnen hè? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Smash is net terug van een week koppelen en dat gaat op zich goed, dus daar ga ik echt niet mee rommelen Plus het feit dat ik Jet al met hem heb geprobeerd en dat was meteen knokken. Dan heb ik Babbel en Banjer nog, maar die zijn zo lief en verliefd op elkaar, die haal ik voor geen goud uit elkaar. En dan heb ik Soes en Urf nog. dat gaat op zich best goed. Urf pakt af en toe een pluk haar van Soes maar ze zitten ook wel vaak heel lief bij elkaar. Urf is nogal op z'n eten namelijk. Dus ja... eigenlijk haal ik die liever ook niet uit elkaar omdat dat op zich best goed gaat. Soes komt ook echt wel aan haar eten. Het is niet dat zij niet mag eten ofzo.Dus ja... echt andere opties heb ik niet echt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Wat balen zeg : (Jet is dus overduidelijk niet vergeten wat Lennard haar heeft aangedaan....Ik zou idd ook met Hannie even overleggen wat de opties zijn want ik weet van je dat een konijn erbij niet echt meer een optie is.En rommelen met je andere stellen zou ik ook niet doen....die zijn lekker samen met elkaar:)Maar wat dan?Ik weet niet of je het over je hart kan verkrijgen om misschien 1 omteruilen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 He dat is balen zegWat naar voor Lennard :$Jammer dat ze zo blijf die Jet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ja dat vind ik heel moeilijk, als ik het al zou doen, wil ik denk ik Jet een fijne andere plek geven. Maar dan wil ik ook weten waar ze heen gaat, en af en toe ook een update krijgen met hoe het gaat. Ik weet niet zo zeer of ze niet vergeten is wat hij haar heeft aangedaan, want ik heb het vermoeden dat zij hem kwaad heeft gemaakt waardoor hij zo reageerde. Hij is echt een sul, maar ik zag nu ook aan hem dat hij gewoon boos werd dat ze zo deed tegen hem. Je zag hem echt gefrustreerd raken vanmorgen en hij wilde terug aanvallen maar ik hield dat tegen. Het was best zielig om te zien hoe hij boos werd. En ik denk dat zij hem in het verleden ook heeft lopen ergeren, al dan niet door haar hormonen, maar nu kan dat het probleem niet zijn. Ze moet hem gewoon echt niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ja dat vind ik heel moeilijk, als ik het al zou doen, wil ik denk ik Jet een fijne andere plek geven. Maar dan wil ik ook weten waar ze heen gaat, en af en toe ook een update krijgen met hoe het gaat. Ik weet niet zo zeer of ze niet vergeten is wat hij haar heeft aangedaan, want ik heb het vermoeden dat zij hem kwaad heeft gemaakt waardoor hij zo reageerde. Hij is echt een sul, maar ik zag nu ook aan hem dat hij gewoon boos werd dat ze zo deed tegen hem. Je zag hem echt gefrustreerd raken vanmorgen en hij wilde terug aanvallen maar ik hield dat tegen. Het was best zielig om te zien hoe hij boos werd. En ik denk dat zij hem in het verleden ook heeft lopen ergeren, al dan niet door haar hormonen, maar nu kan dat het probleem niet zijn. Ze moet hem gewoon echt niet meer.Dat kan ook heel goed nog......Wel moeilijk z'n keuze.....maar e wilt gewoon het beste voor beide:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 jazeker.... echt balen dit hoor! :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Dat snap ik heel goed!!Misschien is er wel een BB lid die haar wil overnemen(als je die keuze maakt)Zo weet je zeker dat je altijd een update krijgt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ja als dat zou kunnen en Hannie gaat daar ook mee akkoord zou ik dat geweldig vinden. Ben zelfs bereid om haar een eind te brengen dan. Ze is geholpen, geent, dus dat hoeft allemaal niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Dat is balen dat het niet meer lukt samen. Je hebt iig alles geprobeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ja ik weet me niks meer te bedenken wat ik nog meer kan doen eigenlijk.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnneGrootendorst Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Hè, wat ontzettend vervelend! Het is altijd balen als het niet klikt maar helemaal als dat betekend dat een van d twee weg moet. Hoop dat je een goede oplossing kunt bedenken waardoor ze allebei alsnog gelukkig worden. Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Hè toch, zelfs de operatie niet meer geholpen.Lijkt me echt vreselijk om de keuze te maken om misschien voor Jet een ander huisje te zoeken.Maar ja, als het echt niet samen gaat... Dan heb je waarschijnlijk weinig vrije keus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ja, het is ook beroerd, ze is echt een leuk konijntje, alleen vrij dominant en ze moet hem gewoon echt niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ow dat is echt balen ! Hoopte dat ze nadat ze geholpen was dat zij en lennard weer dikke maatje werdenHoop dat je een goede oplossing kan vinden voor haarZou ze het liefst zo opkomen halen maar durf het niet aan met me eigen nijnen:$ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Als je het aan had gedurfd en Hannie gaat akkoord ben ik zelfs bereid haar te brengen. Niet dat ik zo nodig van haar af wil hoor, maar ik wil hiermee aangeven dat ik echt nog een hoop voor haar over heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Snap dat je haar liever zelf hou en als het helaas niet anders kan wil je nstuurlijk het aller beste voor drHeel veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 We zijn erg begaan met Jet omdat renee19 en ik en meer mensen en de dierenambulance de zussen van Jet en Jet zelf hebben gevangen hier in DordrechtIk hoop dat ze een goed huisje vindt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 jeetje dat is vervelend zeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Snap dat je haar liever zelf hou en als het helaas niet anders kan wil je nstuurlijk het aller beste voor drHeel veel sterkteJa het had zo mooi geweest die 2 zo samen :(We zijn erg begaan met Jet omdat renee19 en ik en meer mensen en de dierenambulance de zussen van Jet en Jet zelf hebben gevangen hier in DordrechtIk hoop dat ze een goed huisje vindtJa dat weet ik inderdaad, heb je niet toevallig nog een plekje voor haar? Dan weet ik dat ze goed terecht komt. jeetje dat is vervelend zeg.Ja enorm :( baal er echt van. Ze waren in het begin zo lief... maar dat is helaas verleden tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Ja het had zo mooi geweest die 2 zo samen :(Ja dat weet ik inderdaad, heb je niet toevallig nog een plekje voor haar? Dan weet ik dat ze goed terecht komt. Ik heb een koppel en durf er geen een bij te zettenJa enorm :( baal er echt van. Ze waren in het begin zo lief... maar dat is helaas verleden tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renee19 Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Hoe gaat het met jet ?? Heb je al iemand kunnen vinden ?Of blijft ze toch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2012 Nee nog niemand voor haar gevonden. Ik heb al zitten denken en puzzelen maar ik kan niet nog een ren in de tuin realiseren. Dat past echt niet :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LindyLu Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 of 2 nieuwe nijnen erbij! een maatje voor lennard en een nieuwe maatje voor jet nee dat zal te veel worden voor je denk haha Kon dat maar.Nee heel erg lastig zeg om zo'n beslissing te maken :(Ik hoop dat je eraan uitkomt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten