Ga naar inhoud

Bedankt BB'ers!


Moniek

Aanbevolen berichten

Half januari heb ik mijn konijntje Gipsy in moeten laten slapen aan vermoedelijk EC. Op zaterdag zagen we dat ze niet goed was. Gelijk naar de dierenarts, zondag weer, maar de DA wist het niet zo goed en had haar eigelijk al afgeschreven. Wij op internet zoeken en zo kwamen we bij een kkda uit. Was wel een eindje rijden, maar ons meisje moest beter worden. Maandag dus bij de nieuwe da geweest, de hele medicijnenhandel meegekregen. Op donderdag hebben we haar in laten slapen. Ik heb in die tijd erg veel gelezen over de ziekte op BB. We hebben uit de opvang een nieuw meisje gehaald voor ons mannetje (ook uit de opvang). We zijn toen regelmatig naar de dierenwinkel gereden voor spulletjes en daar werden we helemaal verliefd op een knap mannetje. Na 3 weken dubben (wou eigelijk geen konijn meer uit de winkel) zijn we toch overstag gegaan en hebben we Paco mee naar huis genomen. Dat is nu ong 1,5 maand geleden. Het is echt een heel leuk en lief ventje. Afgelopen donderdag ging ik hem eten geven en kwam hij niet op het eten afstormen. Ik bleef er even bij zitten en zag dat zijn kopje lichtjes schreef stond en iets wankeler was op zijn pootjes. 2 uur later stonden we bij onze nieuwe kkda en heeft hij medicijnen gekregen. Ik was natuurlijk helemaal in paniek want ik zag het alweer gebeuren... Maar gisterenavond was ons ventje al weer helemaal de oude! Ik ben dus zo blij dat BB bestaat, daardoor hebben we snel kunnen handelen en kunnen we hopelijk nog jaren genieten van ons ventje!

Beide konijnen kwamen uit dezelde dierenwinkel en die gaan we vandaag ook even opzoeken.

(sorry voor het lange verhaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .