Domino Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Babbel treft het maar met Banjer. Ik had Babbel vandaag weer eens geknipt (nee ik kan dat niet zo supermooi, sorry )Maar daarna moet ze zich altijd compleet wassen vind ze zelf. En Banjer is zo lief om de lastige plekjes te doen voor Babbel. Babbel zat in het hok en keek me strak aan, dus toen ik de foto wilde maken ging meneer ervoor zittenSamen in het hok Over een paar dagen ziet haar vachtje er weer netjes egaal uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Lief hoor van Banjer! Babbel kijkt niet zo blij met haar kapsel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Haha nee dat lijkt altijd zo. Ze vind het knippen ook altijd vreselijk. Maar vervolgens gaat ze wel in het hok binkies maken. Dus ergens vind ze het ook wel fijn dat die haardos eraf is. Ow ik zie trouwens dat ik de verkeerde foto heb weggehaald. Zal nog even de juiste plaatsen. Ik wilde die van babbel eerst weghalen omdat ze zo boos keek inderdaad haha maar nu heb ik de verkeerde gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Hier kijkt ze alweer wat minder boos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Wat een leuk stelHele fijne man hoor die banjer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Haha, hier lijkt ze inderdaad minder boos. Kan me voorstellen dat ze het fijn vind als de haardos eraf is. Ik vind die lange plukken op haar oren wel leuk staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Wat heeft ze een lief vriendje! Maar menig vrouw zou wel boos zijn als ze zo bij de kapper vandaan komen Ik vind die haren aan hun oren altijd zo grappig ^^Banjer is wel groot zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesss Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Haha, Babbel lijkt net een pluche konijntje!Maar Banjer pakt het grondig aan zo te zien.Leuke foto's van de twee. Het is ook een heel leuk koppel om te zien. Zo verschillend van uiterlijk en toch zo dol op elkaar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 leuk stel hoor die oren zien er heel grappig uitlijkt pippie langkous wel:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Ik heb even een andere camera gepakt, nu zijn haar oogjes niet zo rood en ziet er er veeel liever uit haha, ze zijn nu aan het uploaden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Hier nog wat nieuwe foto's Zo valt het toch wel weer mee denk ik? @Elvje,Ja sorry ik kan niet zo supermooi knippen en ben dan ook geen kapster geworden haha. Maar vlak na het knippen ziet er het er altijd vreselijk uit. Ik zal over een paar dagen nog wel eens een foto maken, dan kan je het verschil zien. Ik kan het nog wel veel netter proberen te doen, maar dan ben ik ook veel langer bezig. En ze gaf op een gegeven moment aan dat ze er genoeg van had. Dus ben maar gestopt. En Banjer is inderdaad vrij groot maar dat komt ook omdat hij blijkbaar op de voorgrond wil staan haha hij weegt zo'n kleine 4 kg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 ze kijkt al veel blijer:mdr:die foto waar ze met hun tweeen hun koppie door het deurtje stekenvind ik heel leukik heb ook 2 langharige konijnen en als ik die geknipt hebzien ze er niet meer uithoe ik me best ook doet hun coupe mislukt altijd:mdr:ik vind die oren bij jou konijn erg grappig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Het was geen verwijt hoor Helemaal niet. Ik heb hier wel vaker foto's gezien van konijntjes die vlot weer mooi eruit zagen Wederom prachtige foto's! Zeker waar ze zo allebei hun kop door de deur steken En banjer blijft er gewoon huge uitzien, die enorme oren, de vorm van zijn hoofd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Ze kijkt idd weer veel blijer! Ze heeft een lief kopje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitsan Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 haha ik vind zulke konijntjes alltijd iets weg hebben van cheerleaders met die oren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnneGrootendorst Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 haha ik vind zulke konijntjes alltijd iets weg hebben van cheerleaders met die orenDaar zat ik ook aan te denken. Zo'n stereotype cheerleader met twee staartjes lieve foto's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 18 maart 2012 Delen Geplaatst: 18 maart 2012 lief zeg zo samen en ze heeft wel een geluk met zo'n lieve man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 18 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2012 Het was geen verwijt hoor Helemaal niet. Ik heb hier wel vaker foto's gezien van konijntjes die vlot weer mooi eruit zagen Wederom prachtige foto's! Zeker waar ze zo allebei hun kop door de deur steken En banjer blijft er gewoon huge uitzien, die enorme oren, de vorm van zijn hoofd.Ik vatte het ook niet zo op hoor Ik weet gewoon dat ze er niet zo mooi uitziet vlak na het knippen. Maar dat trekt meestal na een paar dagen weer netjes bij In de opvang is ze destijds door de dierenarts kaal geschoren. Toen schijnt ze een week lang met de kont naar de medewerkers te hebben gezeten omdat ze zich leek te schamen voor haar blote velletje Nu heeft ze in ieder geval nog wat haren En ja, ik geniet echt van ze hoe lief die twee voor elkaar zijn. Zo geweldig. En zo'n rare combi eigenlijk. Zij komt uit Heiloo en hij komt uit Oldenzaal. Ik wilde altijd nog eens een rex hebben en ben daar toen heengegaan toen hij in het asiel zat. Ik had hem meteen gereserveerd toen ik hem online zag. Hij is toen snel gecastreerd en 2 weken later ben ik heen gegaan. Het was een roteind rijden, maar het was het zeker waard. En dat het nog zo goed klikte was helemaal een cadeautje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 19 maart 2012 Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Wat een schattig stel samen:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 24 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2012 Banjer ligt op wacht. Met 1 oog en oor houdt ie Babbel in de gaten die in de hooizak zit, en met het andere oor en oog houdt ie ons in de gaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niek Geplaatst: 24 maart 2012 Delen Geplaatst: 24 maart 2012 Haha, leuke foto! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 24 maart 2012 Delen Geplaatst: 24 maart 2012 Idd, erg leuke foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 24 maart 2012 Delen Geplaatst: 24 maart 2012 Wederom een erg leuke foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimberleyenfunky Geplaatst: 24 maart 2012 Delen Geplaatst: 24 maart 2012 Hahaha ze lijkt wel een plumeautje Maar wel lekker weer voor haar denk ik dat ze nu weer van de enorme bos verlost is! Ik vind het zo leuk dat ze bij jouw zo lekker gebruik maken van dat mandje! How cute Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Zal vast wel goedkomen met je nijnsels. Ze zijn altijd maar even boos en verontwaardigd, daarna vergeten ze alles weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.