Ga naar inhoud

Lieve Lizzy, rust zacht.

Domino
 Delen

Aanbevolen berichten

10 jaar geleden hadden we een Hollandertje aangevraagd in de dierenwinkel. Het was nog een verrassing welke kleur er zou komen. Het maakte mij niet heel veel uit op zich. Ze belden op dat ze konden kiezen, grijs of zwart. Ik vond grijs wel leuk en toen ik haar ging halen zat ze daar dan, klein meisje met grote windvangers, zoals m'n vader altijd zei.

Foto-CYSXILCC.jpg

Foto-I7A38X3K.jpg

Toen ik op mezelf ging wonen vond ik het sneu dat ze alleen zat en ze kreeg een vriendje, Dandy een mooie Thrianta uit het asiel.

Foto-EZ7WFJX6.jpg

Toen hij plotseling overleed had ik onkoppelbare Smash nog zitten. Met jou klikte het meteen.

Foto-ACZCEVO7.jpg

En 2 jaar geleden kreeg je baarmoederkanker, ik heb toen je baarmoeder laten verwijderen en je knapte enorm goed op. Je hebt nog 2 jaar extra gekregen, maar helaas. Ik merkte wel dat je langzaam aan wat zwaarder ging ademen, maar het was niet heel ernstig. Tot afgelopen week, je ging wel erg hard achteruit en ik vond het steeds naarder om te zien. Vandaag toch maar naar de dierenarts en ik heb het rottigste besluit moeten nemen wat er bestaat als je dieren hebt. Hopelijk heb je nu rust Liz, hoef je niet meer te vechten voor wat lucht en zuurstof.

Speel maar fijn over de regenboogbrug met Dandy en alle andere konijntjes.

Rust zacht lieverd!

Foto-HEWG3RZN.jpg

Foto-CTYDVCYM.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van mij heel veel sterkte toegewenst!

Wij hadden voorheen een zwart/witte en een grijs/witte Hollander.

De zwart/witte was bijna 5 toen ze overleed aan borstkanker.

Van koppelen op latere leeftijd hadden we nog nooit gehoord en toen is Wollepluis al haar verdere jaren alleen geweest.

Ze is 8 jaar en 9 maanden geworden en is overleden aan longkanker. Ook luchttekort...

Vond ik wel een bijzondere overeenkomst tussen onze grijs/witte dames...

DSCN9998_480Gecomprimeerd.jpg

Na Wollepluis kregen we twee Triantha's...

aangepast door roosjerobijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .