Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is herkenbaar!

Mijn Billy is normaal ook niet zo van het knuffelen. Maar als we bij de DA zijn, springt hij altijd in mijn nek.

Alles om maar weg te komen bij de grote gemene DA.

Haha, ik kijk weer naar buiten: zitten die twee buiten weer op elkaar. Die weten ook van geen ophouden! :P Vieze dingen zijn het ook.

Haha, nou hier wordt er eigelijk nooit op elkaar gereden. Luna jaagt wel eens achter Fenna als ze last van lentekriebels heeft, maar daar blijft het bij. De heren lijken het rijden helemaal verleerd te zijn sinds een aantal weken na hun castratie!:P

Ik begrijp niet wat de konijnen zo eng vinden aan de DA. Ik vond haar erg aardig voor de konijnen! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Klaas is ook afgekeurd..teveel dwergfactor...en tja die kruin op z'n hoofd(z'n hanenkam) is ook niet echt mooi voor de keuring...

Maar iedereen smelt ook bij hem weg haha:D

Ik vind Klaas ook een knappe vent! Vind het wel schattig dat hij zo klein is. Luna is overigens ook niet groot hoor. Ze was de kleinste volwassen voedster die de fokker had. Ze woog toen 1500 gram, maar hier met vriendjes en veel ruimte weegt ze ca 1350. Kan iets verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dus schijn bedriegt bij luna:mdr:

Haha, ja! Luna is niet heel fel hoor, maar ze wil graag met 4 pootjes op de grond blijven en een aai over haar kopje mag als ze er zelf om vraagt. Ze komt wel tegen me aanstaan om te bedelen voor eten, maar als ik niets voor der heb dan hoeft het allemaal niet zo voor haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat terwijl ze er inderdaad zo knuffelig uitziet. Vervelend toch als je zo verkeerd begrepen wordt door je knuffelige uiterlijk.. Gelukkig snappen wij allemaal wel dat ze lekker met 4 pootjes op de grond willen blijven en alleen van een kroel op zijn tijd houden. Ik heb tegenwoordig een knuffel beneden liggen. als iemand dan vraagt of ie mag knuffelen met het konijn zeg ik dat ze beter de knuffel kunnen pakken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach arme luna kreeg ze de schuld terwijl zij het wel netjes hield:mdr:

helaas voor jur is hij toch door de mand gevallen

waarom ze blij zijn met het haar dat snap ik niet haha

misschien iets vergeten te lezen

hier houden ze ook niet van opbeuren

van de 14 heb ik er een die het niet erg vind

en dat is fluffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan heerlijk genieten van mijn konijnen als ik ze onderling bezig zie, dus vind het niet erg dat ze niet knuffelig zijn. Ze lijken het meest gelukkig met elkaar en ze vinden mij leuk als ik met voer kom! Maar zodra een van de konijnen komt vragen om een aai, dan maak ik daar meteen gebruik van natuurlijk! Tygo kwam vandaag met zijn kopje bij mijn hand toen ik in de ren aan het poetsen was. Na een halve minuut vond hij het weer genoeg en dan laat ik hem ook. Zonder dwang en ze heerlijk hun gang laten gaan werkt hier heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou snap ik het wel hoor:mdr:

hier hebben de konijnen en ik ook genoten van het mooie weer

ook ik vind het heerlijk om te kijken als de konijnen lekker met hun eigen ding bezig zijn

naar konijnen kijken is leuker dan tv kijken:mdr:

dan krijg je toch een teken van tygo dat hij je lief vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heirook zo een die liever konijnen kijkt dan tv. Kan er echt van genieten. Vanmiddag hebben we met z'n drieën heerlijk in de tuin gezeten en ik heb eigenlijk niet veel me gedaan dan wat op BB zitten en naar de konijntjes kijken. Ben zo weer wat uurtjes verder. Heerlijk hoe zemet elkaar omgaan en bij elkaar aandacht en genegenheid zoeken. Daar hebben ze mij helemaal niet bij nodig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd beter dan tv kijken! Hier staat door de dag de tv zelden aan en s' avond heb ik nog altijd Lotje die dan wakker is en in actie komt. Zo verder nog twee lieve honden rondlopen, dus verveel me niet! Zo verder werk ik normaal ook, maar deze week vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Ik ben ook benieuwd. Ik heb haar iig niet meer horen niezen, dus dat was waarschijnlijk toch eenmalig. De afgelopen dagen veel buiten geweest, dus heb het goed in de gaten kunnen houden. Haar oogje en neusje zien er goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o ja was ik vergeten je gaat spullen brengen:he:

ik ga volgende week zaterdag naar opvang goofy

dan is er open dag

gevaarlijk terrein vind ik die opvangs hoor:p

kijk maar uit morgen je bent verkocht voor je het weet:mdr:

Ik weet dat de opvang idd gevaarlijk terrein is, maar ik ben heel blij met mijn groepje. Als ik morgen in de opvang ben moet ik dat goed voor ogen houden. Hopelijk kan ik dan met mijn verstand blijven denken en niet mijn hart, want dan neem ik vast wat mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .