Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met de konijnen gaat het tot nu toe heel erg goed ondanks de warmte. Ze houden zich wel rustig, maar verder alles goed met ze.

Gisteren zelf nog weggeweest. Vrienden zaten op een camping en we hadden de honden meegenomen zodat we langer konden blijven, maar we zijn uiteindelijk toch optijd terug gegaan, want het was echt niet uit te houden met de warmte. Wel weer enorm trots geweest op de honden, want ze hadden zich weer voorbeeldig gedragen. Vooral onze reu die lange tijd echt niet wist hoe hij met vreemde mensen moest omgaan heeft zich lekker laten knuffelen. Hij was zo lief dat men bij hem op de grond ging zitten om hem te aaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt idd Paula. Hij voelt zich bedreigt door vreemde mensen en dan weet hij niet hoe hij moet reageren. Vooral niet als hij aangelijnd is en mensen snel of heel druk op hem afkomen. Maar als hij heel rustig benaderd wordt gaat het goed, want het is eigelijk gewoon een knuffelbeer. ;)

Maar beide honden hebben een gebruiksaanwijzing die je echt moet weten wil je iets met ze kunnen. Het zijn zeker geen honden die zomaar bij iedereen in huis genomen kunnen worden. Maar met de juiste omgaan zijn het twee geweldige honden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tygo is boos op me vandaag. Ik moest hem echt kammen. Hij is nog steeds vreselijk in de rui en vandaag vond ik keutels met haar erin... Dus tygo toch maar gevangen en eens goed met de borstel over hem heen. Hij vond het vreselijk, maar ik zag geen andere optie. Ik probeer al vaker met mijn handen wat plukken weg te halen, maar dat vindt meneer ook niet leuk en gaat hij er vandoor. Schiet dus niet ook niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer naar de opvang geweest. Daar zit een hele mooie hollander voedster. Wit met grijs. Ze zit er al zo lang... Iedere keer als ik daar ben zit ze er nog. Ze is wat angstig, dus wordt ze niet gekozen. Er zaten op dit moment maar weinig konijnen. Heel wat herplaatst de afgelopen weken. Super! Misschien dat dit hollandertje nu wel gekozen wordt nu het aanbod kleiner is. Ik zou haar zo kiezen als ik een voedster zocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .