Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, ik heb Lena wel een beetje opgedrongen aan Billy hoor. Maar zeg nou zelf... die zijn gewoon voor elkaar bestemd :P

Ohjeej, hoop dat het baasje van Dino hem nog terug krijgt na de vakantie. Misschien is hij wel ineens in een groep van 4 gekoppeld :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fenna is zeker flink vooruit gegaan ze ligt er heerlijk ontspannen bij

leuk hoor als je ze zo ziet bijkomen

en jur en tygo staan ook mooi op de foto en zien er goed uit

ik vind ze alledrie super lief er uit zien

maar tygo is de knapste

luna zien we vast de volgende keer weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laatste foto van Fenna vind ik erg schattig. Zo staat ze van een klein afstandje naar me te kijken. Even goed kijken of ik misschien iets lekkers voor haar heb :)

Op de eerste foto zie je de haren van jur en tygo op Fenna zitten ;) Die witte haren zijn toch echt niet van haar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets heel anders trouwens ... ik krijg toch het idee dat Jur echt wat ouder begint te worden ... hij lijkt iets stijver in zijn achterpoten. Vooral als hij net gelegen heeft en hij staat op dan hups hij met gestrekte poten. Kan het even niet anders uitleggen. Hij rent en springt wel nog hoor. Hij is nog lekker actief, alleen iets minder flexibel en snel als voorheen. Hij is nu 7 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets heel anders trouwens ... ik krijg toch het idee dat Jur echt wat ouder begint te worden ... hij lijkt iets stijver in zijn achterpoten. Vooral als hij net gelegen heeft en hij staat op dan hups hij met gestrekte poten. Kan het even niet anders uitleggen. Hij rent en springt wel nog hoor. Hij is nog lekker actief, alleen iets minder flexibel en snel als voorheen. Hij is nu 7 jaar.

Wil er nog even aan toevoegen dat hij dus gewoon goed eet, drinkt en poept ... verder geen gekke dingen te merken aan hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je misschien ook een foto van dino ?

kunnen we vast aan hem wennen we zijn gek op FH hier:mdr:

Oh ja die heb ik wel ;-) (sorry van het spammen van je draadje, Nicole ;) )

Voor het eerst de tuin in!

attachment.php?attachmentid=62478&d=1343939372

Al gauw vind ik het heel leuk en moet iedereen weten dat het van mij is!

attachment.php?attachmentid=62480&d=1343939372

Oh, kijk eens hoe knap ik ben!

attachment.php?attachmentid=62477&d=1343939372

Ook in de tuin maar hier ben ik alweer wat ouder (nog steeds lekker jong hoor!)

attachment.php?attachmentid=62474&d=1343939195

Als baasje strijkt dan lig ik graag tussen de benen! (dat ben ik dus niet want ik HAAT strijken)

attachment.php?attachmentid=62472&d=1343939195

En wortels vind ik ook lekker!

attachment.php?attachmentid=62483&d=1343939464

En dit is mijn nieuwe huisje op de gang, lekker koel en ruim!

attachment.php?attachmentid=62476&d=1343939195

attachment.php?attachmentid=62475&d=1343939195

En dat was het wel anders wordt dit wel een erg lange post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooie foto's!

Jur begint ook een beetje bejaard te worden. Ik meen me te kunnen herrinneren dat Iris ( Dollie) een soort van fysiotherapie doet met Fred om hem soepeler te houden. Misschien ook een ideetje voor Jur. Weet alleen niet hoe Jur daar tegenover staat. Hij moet natuurlijk wel een beetje meewerken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets heel anders trouwens ... ik krijg toch het idee dat Jur echt wat ouder begint te worden ... hij lijkt iets stijver in zijn achterpoten. Vooral als hij net gelegen heeft en hij staat op dan hups hij met gestrekte poten. Kan het even niet anders uitleggen. Hij rent en springt wel nog hoor. Hij is nog lekker actief, alleen iets minder flexibel en snel als voorheen. Hij is nu 7 jaar.

dit bericht heb je waarschijnlijk overheen gelezen.

Het verblijf nodigt hem wel uit om te blijven springen. Anders kan hij niet in het graaf gedeelte komen. Hij is ook actief met graven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .