Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha, dat zal het vast zijn! :mdr:

Ik denk trouwens dat Luna de schuldige is, want die was gisteren al meteen erg geinteresseerd in de bakken. Toen ik vandaag het hok schoongemaakt had ging ze meteen weer kijken. Daarna kwam ze met haar onschuldig koppie uit het hok alsof ze wilde zeggen; ik doe niets hoor! Ze heeft nu last van lentekriebels en dan graaft ze altijd meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk aan Fenna trouwens helemaal niets van lentekriebels of hormonen. Vraag me soms af of ze misschien gecastreerd is. Ze is namelijk gevonden in een hondenpark waar ook wilde konijnen lopen. Ze heeft gelukkig geen jonge gehad, maar die kans was wel groot geweest. Tenzij ze er niet lang rondgelopen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haar karakter straalt altijd van haar af. Lekker eigenwijs ding! Ze ziet er gelukkig weer een stuk beter uit. Ik ben benieuwd zaterdag bij de DA. Hopelijk is ze dan weer helemaal opgeknapt. Haar oogje (de kant die je ziet op de foto waar ze hooi eet) is nog niet helemaal opgeknapt, maar ziet er al 10 keer beter uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is herkenbaar!

Mijn Billy is normaal ook niet zo van het knuffelen. Maar als we bij de DA zijn, springt hij altijd in mijn nek.

Alles om maar weg te komen bij de grote gemene DA.

Haha, ik kijk weer naar buiten: zitten die twee buiten weer op elkaar. Die weten ook van geen ophouden! :P Vieze dingen zijn het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .