MichelleloveElmo Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 Ow dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sophie1990 Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 De witheid op het forum is wennen, maar ik moet zeggen dat de site er heel mooi uit ziet! Toppie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cinderella Geplaatst: 6 april 2012 Delen Geplaatst: 6 april 2012 ziet er leuk uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fibitje Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 Echt heel leuk!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2012 Als het goed is is alles nu aangepast, behalve de links van het forum direct naar de artikelen. Dit is namelijk niet zo simpel en we weten nog niet of dat terug gaat komen. Via het bunnybunch logo kun je terug naar de homepage. De rexdwerg is ook toegevoegd, ik zoek alleen nog een mooie foto van een rexdwerg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sophie1990 Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 Spelfoutje gevonden op de hoofdpagina:"Goede voeding houd je konijn gezond!"dat moet houdt zijn met dt . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten