Nicky_the Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Ik vind het eigenlijk erg wennen.. Dit witte achtergrond vind ik 3x niets.. Sry... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SnowyZilla Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Wow dat is wel anders zeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Ik vind deze crèmekleurige achtergrond wel mooi, eigenlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonie85 Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Leuk die homepage, alleen gaat het te snel, kan niet alle tekst lezen. Super dat er nu ook gelijk staat dat een maatje goed voor ze is;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Ziet er leuk uit allemaal, alleen de lichte achtergrond op het forum vind ik niet prettig. Beetje té licht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Leuk die homepage, alleen gaat het te snel, kan niet alle tekst lezen. Super dat er nu ook gelijk staat dat een maatje goed voor ze is;)Ja het gaat wel te snel soms! Bovendien klopt het niet altijd waar je uitkomt als je op 'lees verder' klikt, zo kom je bij het stukje over het forum uit bij konijnenhokken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimberleyenfunky Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Wat mooi! Complimentjes hoor! Ziet er echt veel 'nieuwer' uit haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 ziet er knap uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorieke Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Eindelijk geschikt voor m'n breedbeeld beeldscherm Leuk! Nice! Modern!(Ik heb alleen nog steeds de knoppen naar de homepage niet. Enkel "Forum" en "Wat is er nieuw" in de balk). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Moet je op bunnybuch.nl klikken, het logo helemaal bovenaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Wow, pff. Ff wennen hoor. De vorige veranderingen waren wennen maar dit helemaal. Ik vind de achtergrond ook te licht. Het leest niet prettig. Veder eerst nog even rondkijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 De achtergrond vind ik persoonlijk prettig...Ik denk dat de aankleding, voor zover die anders is dan anders...vooral wennen zal zijn....Voor de rest is het denk ik, fouten melden bij Evee...Even afwachten of een apart 'foutentopic' handig is..of dat het hier kan.Als we allemaal gaan PBen, heeft ze straks 20 pb's door te spitten die allemaal over hetzelfde gaan...Bij konijnenhokken:* Doet 'Home' het niet (blijf je op Konijnenhokken staan) * 'Speciale aanbiedingen' geeft een wit scherm met ERRORmelding Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 een filmpje bij medicijnen geven doet het ook niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Ja, ik vind het mooi !! Op de één of andere manier vind ik het overzichtelijker...rustiger Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Whaaaaaaaaaaaaaaaa het geeft licht! Waar is mn zonnebril? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Ik vind het ook mooi hoor!! Zeker de voorpagina van bunnybunch zelf is echt fris :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 het is heel mooie geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2012 Fijn dat de meeste mensen het mooi en fris vinden Het is denk ik het makkelijkst dat iedereen zijn opmerkingen / verbeterpunten / klachten gewoon in dit topic zet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 De pagina's 'Foto's' doet het niet via het menu Ik was wel een voorstander van een pagina met een overzicht van alle artikels, als je dan iets zocht, hoefde je niet door verschillende pagina's te bladeren op zoek naar dat ene artikel.Verder ziet het er goed uit Al hoop ik stiekem dat de background weer wat donkerder wordt. Maar dat zal wel wennen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnyBaileys Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Wauw! Mooi hoor.. Heel fris. Krijg er gelijk een zomersgevoel bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Ik zag dat de link naar het forum al aangepast is! De tekst gaat nog steeds echt te snel denk ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast meloen Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Netjes hoor :goed:Alleen de Rexdwerg mis ik bij konijnenrassen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L.konijn Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Ik vind het er goed uitzien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Netjes hoor :goed:Alleen de Rexdwerg mis ik bij konijnenrassen.De rex dwerg is toch een kleurdwerg variant? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast meloen Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 De rex dwerg is toch een kleurdwerg variant? Interessant om te beschrijven is dat er naast de Rexdwerg zoals wij die nu kennen een andere konijnenras in dwergvorm met een rexbeharing is geweest, de Kleurdwerg en Pool met rexbeharing. Soms wordt nog de vergissing gemaakt dat het om de zelfde rassen gaat. Echter een Kleurdwerg met rexbeharing moet, de naam zegt het al, voldoen aan de rastypische kenmerken van een Kleurdwerg of Pool. Een Rexdwerg is een ras opzich met andere raskenmerken. De Kleurdwerg met rexbeharing zijn ontstaan uit een kruising van Kleurdwerg met Marterkleurige Rexen. Deze werden tijdens de Ornithophilia tentoonstelling in 1966 voor het eerst tentoongesteld door fokkerscombinatie Boydon uit Den Dolder.Na de erkenning van de Rexdwerg in de kleur Castor is ervoor gekozen om de Kleurdwergen met de kleuren Blauw, Zwart, Midden en Donker Sepia Marter niet meer in deze vorm voort te laten bestaan maar om deze kleurslagen over te zetten naar de Rexdwerg en de Kleurdwerg met rexpels definitief uit de standaard te laten verdwijnen. De redenen daarvan zijn dat de Kleurdwerg een laag gewicht heeft van 1000 gram, samen met een sterk verkorte pels waren dit zeer kleine dieren en sloot het niet aan bij de Europese Standaard. Door het hogere gewicht van de Rexdwerg kan de nadruk meer op de pels liggen dan bij de Kleurdwerg met rexbeharing. bron http://www.rrsvclub.nl/pages/sub/9897/Oorsprong.htmlDus zo'n leuk ras verdient een omschrijving op BB ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten