Ga naar inhoud

Een nieuwere versie van Bunnybunch

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Leuk die homepage, alleen gaat het te snel, kan niet alle tekst lezen. Super dat er nu ook gelijk staat dat een maatje goed voor ze is;)

Ja het gaat wel te snel soms! Bovendien klopt het niet altijd waar je uitkomt als je op 'lees verder' klikt, zo kom je bij het stukje over het forum uit bij konijnenhokken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De achtergrond vind ik persoonlijk prettig...

Ik denk dat de aankleding, voor zover die anders is dan anders...vooral wennen zal zijn....

Voor de rest is het denk ik, fouten melden bij Evee...

Even afwachten of een apart 'foutentopic' handig is..of dat het hier kan.

Als we allemaal gaan PBen, heeft ze straks 20 pb's door te spitten die allemaal over hetzelfde gaan...

Bij konijnenhokken:

* Doet 'Home' het niet (blijf je op Konijnenhokken staan)

* 'Speciale aanbiedingen' geeft een wit scherm met ERRORmelding

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pagina's 'Foto's' doet het niet via het menu ;)

Ik was wel een voorstander van een pagina met een overzicht van alle artikels, als je dan iets zocht, hoefde je niet door verschillende pagina's te bladeren op zoek naar dat ene artikel.

Verder ziet het er goed uit :) Al hoop ik stiekem dat de background weer wat donkerder wordt. Maar dat zal wel wennen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rex dwerg is toch een kleurdwerg variant?

Interessant om te beschrijven is dat er naast de Rexdwerg zoals wij die nu kennen een andere konijnenras in dwergvorm met een rexbeharing is geweest, de Kleurdwerg en Pool met rexbeharing. Soms wordt nog de vergissing gemaakt dat het om de zelfde rassen gaat. Echter een Kleurdwerg met rexbeharing moet, de naam zegt het al, voldoen aan de rastypische kenmerken van een Kleurdwerg of Pool. Een Rexdwerg is een ras opzich met andere raskenmerken. De Kleurdwerg met rexbeharing zijn ontstaan uit een kruising van Kleurdwerg met Marterkleurige Rexen. Deze werden tijdens de Ornithophilia tentoonstelling in 1966 voor het eerst tentoongesteld door fokkerscombinatie Boydon uit Den Dolder.

Na de erkenning van de Rexdwerg in de kleur Castor is ervoor gekozen om de Kleurdwergen met de kleuren Blauw, Zwart, Midden en Donker Sepia Marter niet meer in deze vorm voort te laten bestaan maar om deze kleurslagen over te zetten naar de Rexdwerg en de Kleurdwerg met rexpels definitief uit de standaard te laten verdwijnen. De redenen daarvan zijn dat de Kleurdwerg een laag gewicht heeft van 1000 gram, samen met een sterk verkorte pels waren dit zeer kleine dieren en sloot het niet aan bij de Europese Standaard. Door het hogere gewicht van de Rexdwerg kan de nadruk meer op de pels liggen dan bij de Kleurdwerg met rexbeharing.

bron http://www.rrsvclub.nl/pages/sub/9897/Oorsprong.html

Dus zo'n leuk ras verdient een omschrijving op BB ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .