Evee Geplaatst: 29 februari 2012 Delen Geplaatst: 29 februari 2012 De komende tijd zullen jullie wat betreft de beginpagina en de artikelen wat vernieuwing gaan zien, we gaan namelijk over naar een nieuw jasje! Het kan dus ook zo zijn dat er de komende tijd af en toe even iets niet werkt zoals het zou moeten. Met het forum gaat niets gebeuren, dus dat zou gewoon moeten blijven werken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SnowyZilla Geplaatst: 29 februari 2012 Delen Geplaatst: 29 februari 2012 Oh, leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JOEPENKOOS Geplaatst: 1 maart 2012 Delen Geplaatst: 1 maart 2012 Ik ben benieuwd:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wabbit Geplaatst: 1 maart 2012 Delen Geplaatst: 1 maart 2012 In afwachting van ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FlipHetKonijn Geplaatst: 1 maart 2012 Delen Geplaatst: 1 maart 2012 Spannend... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
melis98 Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 leuk!! kan niet wachten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lissy Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 :bounce:Leuk:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 16 maart 2012 Delen Geplaatst: 16 maart 2012 Ik zie tot op heden nog niks nieuws Of kijk ik er overheen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2012 We zijn achter de schermen nog heel druk aan het werk er aan, maar het staat nog niet online nee, nog eventjes geduld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 17 maart 2012 Delen Geplaatst: 17 maart 2012 geduld...... wat is dat ook al weer :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 17 maart 2012 Delen Geplaatst: 17 maart 2012 Iets wat jij niet al te veel bezit Wupsie :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorieke Geplaatst: 23 maart 2012 Delen Geplaatst: 23 maart 2012 Ik zie al heel lang geen knoppen meer naar de info pagina, hokken etc.Het enige wat ik in die balk zie staan is "Forum" en "Wat is er nieuw?"Een paar maanden geleden had ik al aan iemand (modje, maar ik weet niet meer wie) gevraagd waar die knoppen gebleven zijn en toen werd er gezegd dat jullie er mee bezig zijn. Klopt dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2012 Klopt, als het goed is gaat legar komende week alles overzetten naar de nieuwe versie. De knoppen zullen dan ook weer terugkomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 27 maart 2012 Delen Geplaatst: 27 maart 2012 Iets wat jij niet al te veel bezit Wupsie :rofl:maar.... dan kom ik er toch ook nooit achter wat het nou is? Kun je dat ook ergens kopen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 27 maart 2012 Delen Geplaatst: 27 maart 2012 maar.... dan kom ik er toch ook nooit achter wat het nou is? Kun je dat ook ergens kopen? Volgens mij is het overal uitverkocht. Ik kan het ook niet vinden hoor :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 29 maart 2012 Delen Geplaatst: 29 maart 2012 Ik heb bovenin een zeer smalle, grijze balk zitten. Het is zo smal dat er geen letters in staan, maar het is dus wel een balk met knoppen.Als ik omlaag scroll, dan gaat de balk gewoon mee.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 30 maart 2012 Delen Geplaatst: 30 maart 2012 het is al weg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 het is wel wennen hoorhet loopt nu doorelkaar nieuw en oud ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Oh dat was licht shockerend net, toen ik de homepage opende.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOInderdaad ik denk he wat is dit Raar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 het ziet er wel mooi uit :yes: veel frisser Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Zoals je ziet zijn we over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
admin Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 opmerkingen naar Evee > die centraliseert naar mij of haar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 hey het forum is ook veel lichter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 3 april 2012 Delen Geplaatst: 3 april 2012 Heel mooi! Echt veel beter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten