Ga naar inhoud

Met Flappy naar de da geweest


JoBoris76

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

We zijn vanavond naar de da geweest met Flappy omdat hij de laatste paar dagen niet zo goed meer eet en gelukkig heeft hij de autorit goed doorstaan waar ik zooo bang voor was. Hij was zelfs erg rustig.

De DA heeft hem voor de zekerheid Primperid gegeven maar dat was eigenlijk niet nodig. Er waren ook geen haakjes te zien. Zijn gebit zag er goed uit voor zijn leeftijd.

Wel zei ze iets waar ik erg van geschrokken ben en dat is dat hij waarschijnlijk niet lang meer leeft want hij was erg zwak en erg mager. Ik mocht hem onbeperkt biks geven en moest hem er van laten genieten en van de dagen dat hij er nog is.

Ik ben vreselijk over mijn toeren. Ik kan niet zonder mijn lieve Flapje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, dat is natuurlijk geen leuk nieuws om te horen!

Als ik je een beetje moed mag in spreken... bij onze vorige hond zei de da al van zijn 15 dat hij "versleten" was. Ondanks dat hij een jaar later zelfs nog geopereerd is om een kankergezwel weg te halen is hij uiteindelijk bijna 19 geworden!!!

Dus, geef de moed niet op, misschien laat Flappie iedereen wel versteld staan van zijn kracht.

Verwen hem maar lekker en geniet extra van elk ogenblik samen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rot nieuws zeg, ik zou ook over mijn toeren, als mijn DA zoiets zei.

Verwen hem dus maar extra goed en knuffel hem maar lekker enzo, en geniet gewoon van hem en jullie momenten. En dan zul je zien dat Flappy nog heel lang bij jou blijft. Misschien is hij wel veel sterker dan de DA denkt, en dat hij nog heel veel kracht en levenslust heeft, en dat hij iedereen een poepie laat ruiken, zo van: ik mag misschien wel al wat ouder zijn, maar ik ben heel sterk en wordt nog vel ouder!!

In ieder geval heel veel sterkte en wens Flappy ook heel veel sterkte en beterschap, geef hem maar een flinke knuffel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .